kallert Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Har satt inn en ny spiller i min golf, men det viser seg at den har ikke minne. Er det en spesiell kabel i bilen som brukes til minne til orginalspilleren. Bruker iso kontakt så jeg ble litt paff da det ikke var minne. Tenkte å bare koble utenom iso kontakten, men jeg ønsker ikke å koble rett til batteriet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Medmindre det er en Golf I fra 1975 så skal det da være strøm til minne på den. Her må det være noe annet gæærnt. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gaup Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 er bare å bytte om den røde og gule kabelen. vis det er rød mot rød og gul mot gul,så setter du rød mot gul og gul mot rød. så har du minne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kallert Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 takk for svarene, skal prøve så får vi se om det blir bra. Hvis ikke kobler jeg bare rett på batteriet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Rett på batteriet er vel kanskje noe upraktisk? Du har nå enten rød, gul eller begge to koblet til på spillern. Rød skal være konstant strøm mener jeg (minne), og gul skal være tenning. Mål disse for å se om de gir strøm på den måten, så finner du nok ut hvilken som skal hvor. Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Gå inn på biltema sine sider, søk på artnr. 31-551, så finner du det du trenger. Vis du skal bruke uorginal spiller, så trenger du antenneforsterker, så denne kabelgreia har innebygd. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
durden Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Snurre, du har desverre feil. - Gul skal til batteriet - Rød bør gå til tenninga, eller en annen kilde som automatisk slåes av når du stopper bilen. - Sort er jording Dersom du bruker rød og gul kabel, men minnne på spiller likevel tømmes. Så er nok løsningen og bytte om på rød og gul kabel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Snurre, du har desverre feil. - Gul skal til batteriet - Rød bør gå til tenninga, eller en annen kilde som automatisk slåes av når du stopper bilen. Ah, der tok jeg nok feil ja :) Blanda de to. Bra noen vet det da ;) Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kallert Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Takker igjen for alle svarene. Har ikke prøvd å koble enda grunnet sykdom så alle tips er bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg