duxx0 Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Hihi endelig etter litt om og men er min 2002 mini i hus ;) har kjørt rundt i hele går og natt til idag og hatt det grisefett.. 0-60 i 1.gir xx-100 i 2.gir osv. fytti så de bilene går.. (tør ikke tenke på S-en) *bilder :D * *glise* cooper S works og litt omprogrammering fra TS er knall.. tenkte litt på å få felgene lakket hvite Hva tycks om det? Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Kul bil må jeg si! aldri sett sånn tak før? Men må nesten spørre hvordan du får copper'n din opp i 60 på første gir. turtallssperra må jo stå å hoppe? Aldri fått min opp i 60 på første giret. føler at det er på tide å slenge den i andre ved 50. har den TS chippen så mye å si? Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 ooops mente 50 :P hadde holdt på å styre med en 60-årsdag så alle tall ble 60 :P Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Hm... Mulig at jeg er trang i nøtta, men hva er så stort med å dra til hhv 50 og 100 i 1. og 2. gir? Det klarer jeg jo fint å overgå med min stusselige 2000-mod Toyota Avensis 1,6 100 hk... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Det taket der er vel ikke standard.... hva pokker? :D Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hm... Mulig at jeg er trang i nøtta, men hva er så stort med å dra til hhv 50 og 100 i 1. og 2. gir? Det klarer jeg jo fint å overgå med min stusselige 2000-mod Toyota Avensis 1,6 100 hk... utveksling? Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 utveksling? Jeg skjønner jo at det er pga utvekslinga, hvor dum tror du at jeg er? ;) Men jeg tolket det dithen at trådstarter synes det var stort at bilen hans dro så langt på gira (jeg ser ingen annen grunn til at han skulle nevne hvor langt den dro i 1. og 2. gir), og det poenget klarte jeg ikke å se. Det er jo hverken mer eller mindre enn hva som er vanlig for "alle" normalt motoriserte personbiler. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Jeg skjønner jo at det er pga utvekslinga, hvor dum tror du at jeg er? ;) Men jeg tolket det dithen at trådstarter synes det var stort at bilen hans dro så langt på gira (jeg ser ingen annen grunn til at han skulle nevne hvor langt den dro i 1. og 2. gir), og det poenget klarte jeg ikke å se. Det er jo hverken mer eller mindre enn hva som er vanlig for "alle" normalt motoriserte personbiler. den er grei;) Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Tøff bil! Hvor mye gamp blir det med omprogramering? Veier de øsene her under tonnet? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Grattis med pen mini! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Var en kjempeflott Mini. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg