fuzzy76 Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Jeg fikk et nyhetsbrev i dag fra bilforumet.no som jeg absolutt ikke er interessert i. Men når jeg forsøkte å følge linked nederst i eposten for å fjerne abonnementet fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde rettigheter til å vise siden. Vennligst fiks det straks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 lite vits og sende 2 brev.. eller i det hele tatt og sende 1-ett, før dere hadde sendt ut en mail med forespørsel om intresse for og få sånn søppel i inn boksen.. Også har jeg ikke en gang mulighet til og "unsubscribe'... venligst fjærn.. STRAKS.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naits Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Nyhetsbrevet er en måte å bringe informasjon ut til alle medlemmene på Bilforumet. Når dere registrerte dere på Bilforumet, så krysset dere av for "motta epost fra administrator" - derfor har dere fått dette nyhetsbrevet. Hvis dere ikke ønsker å motta flere slike nyhetsbrev, så fjerner dere dette i kontrollpanelet deres. Forklaringen står i nyhetsbrevet. Vi skal se nærmere på det med at det ikke er mulig å unsubscribe, sånn skal det jo ikke være. Det er jo et frivillig nyhetsbrev. Og til dere som har fått 2 - eller flere, så betyr det sannsynligvis at dere har mer enn 1 brukerkonto her på bilforumet. Men det kan være en god idé å motta nyhetsbrevet, fordi det kommer relativt nyttig informasjon der :) Siter ---- 2004 Seat Leon Top Sport 1.9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Jeg har - så vidt jeg vet bare en - 1 brukerkonto, men jeg har fått 2 - to mail alikevel. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Jeg har - så vidt jeg vet bare en - 1 brukerkonto, men jeg har fått 2 - to mail alikevel. +1 Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Men faen da, jenter, finn noe annet å grine for... Greit nok å bli litt irritert hvis man har spesifisert at man ikke ønsker å motta nyhetsbrev, men å lage rabalder fordi mailen ved en feil har blitt sendt to ganger???? Herregud, grow up... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostride Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Når jeg klikket på "Unsubscribe" linken fikk jeg først beskjed om at jeg hadde blitt meldt av nyhetsbrevet, så reloadet siden og jeg fikk en ny side der det stod at jeg ikke hadde tilgang. Sjekket etterpå, og da hadde jeg blitt meldt av. Så dere har nok blitt meldt av selv om dere får siden med "ikke tilgang" Når jeg går inn på "Endre profil" så har iallefall jeg mulighet til å sette om jeg vi motta nyhetsbrevet eller ikke, er en setting for dette under "Tilleggsinformasjon": Eventuelt kan man, som det står forklart i nyhetsbrevet, fjerne avkrysning for "Motta e-post fra Administrator". Da vil man hverken motta nyhetsbrevet eller annen e-post fra admin. Dersom dere fikk nyhetsbrevet hadde dere denne avkrysset, og da hadde dere faktisk valgt at dere ønsket infor fra admin tilsendt på e-post ;) Siter 2001 Alfa Romeo 156 Selespeed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg