Gå til innhold

Polere front lykter (plast)

Ranger emnet


LLH

Anbefalte innlegg

Hei du. Jeg har god erfaring med å bruke MG85(lakkrens)med lakkrensepad/ullpad og evt en mildere polish etterpå. MG80(polish uten voks) eller MG66(polish med voks) med enten polishpad/finishpad. Dette brukes med roterende maskin hos meg.

Makita 9227CB. Er glassa rett og slett for stygge kan man jo slipe de med pussepapir eller bruke Luftrondell med egnet pussepapir på. Bruker selv 1500 og 2500 på slikt og det funker da helt greit. MG = MEGUIARS.

 

MG85

product_M8501.jpg

 

MG80

product_M8001.jpg

 

MG66

product_M6601.jpg

 

Makita 9227CB

9227.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du har lykter av PLAST så passer trim detailer perfekt, varer kanskje ikke så lenge men den er jo drøy, og lyktene blir glatte og klare etterpå.

 

 

Selvfølgelig, Trim Detailer er ment til å gi glans til plast. Derfor fungerer det som en filler på lyktene. PlastX gjør en mye bedre og langvarig jobb.

Blir som å bruke tire-dressing på lyktene. De får wetlook, men det holder ikke lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat brukt wolfgang plastic lense polish i dag (3 steg) og det hjalp bra på lyktene på Renaulten selv om de ikke var såååå ille fra før, jo værre de er jo større WOW får du når du polerer de opp..

 

Største dritten er vel når det er bøss inni lyktene som kommer godt frem etter rens/polish, der er det værre å få gjort noe vil jeg tro..

 

nOstra polerte opp noen lykter på en merc en gang mener jeg, tror eieren hadde fått pålegg om å skifte de på EU kontrollen pga dårlig lys, men etter de var shina slapp han det (sparte noen lapper der tipper jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

ble aldri til at jeg gjorde noe med dette her gitt, rakk det ikke før danmarks turen, men ny sesong med utstillinger er på vei og nå er problemstillingen enda mere akuell..

 

Wolfgang™ Plastik Lens Cleaning System - 500,- : Scandic Shine AS, Velkommen til vår nettbutikk

 

denne du brukte da går jeg ut i fra. langvarig resultat?

 

Har hatt ett lite uhell med bilen så nå har jeg ei lykt fra 2001 og en splitter ny, litt forskjell kan man si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår