GOLF/TIC Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Passer RS2 kassa rett på? Det vet jeg ikke noe om da det var han som jeg kjøpte bilen med som satt den i. Siter 82 VW golf mk1 GTi (16v) 86 VW golf mk2 GTi16v www.west-cruising.cjb.net 97 VW Rs Vento-x- 85 VW Jetta GTi-x- 87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA) Ålesund e byen å vw audi e merket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen2k Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 kose prosjekt det der :D heh stå på =) Siter - 91' Audi 80 2.0l 16v - 00' Audi A6 2.8l v6 Triptronic - 88' Toyota Supra 3.0 24v - 90' Toyota Supra 3.0 Turbo 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audisb4 Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 her er et par dårlige bilder.Slik den er nå og slik den var med rieger sin hekkfanger, dessidert finest med org fanger :D og et bilde jeg er ganske fornøyd med: Ser det e Børge olsen racing merke bak på bilen.har den holdt seg i bergensområdet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF/TIC Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Ser det e Børge olsen racing merke bak på bilen.har den holdt seg i bergensområdet? Bilen ble imortert til askøy i 2000 og holdt seg der til jeg kjøpte den des 2005.:D Var vell B.O racing som stod for chippingen den gangen den var orginal + annet dill som ble gjort med bilen den gangen til ingen nytte nå.heheh Mvh Siter 82 VW golf mk1 GTi (16v) 86 VW golf mk2 GTi16v www.west-cruising.cjb.net 97 VW Rs Vento-x- 85 VW Jetta GTi-x- 87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA) Ålesund e byen å vw audi e merket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Rs2 kasse passer ja, men annen overføring og kortere mellomaksel. Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF/TIC Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Rs2 kasse passer ja, men annen overføring og kortere mellomaksel. Det mellomakslingen som sitter på min ser veldig gammel ut så det kan minne at den kommer fra en typ 85 av ett slag, (synst jeg har hørt at det skal passe) Mvh Siter 82 VW golf mk1 GTi (16v) 86 VW golf mk2 GTi16v www.west-cruising.cjb.net 97 VW Rs Vento-x- 85 VW Jetta GTi-x- 87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA) Ålesund e byen å vw audi e merket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF/TIC Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 her kommer noen bilder med den orginale s2fangeren som kom i går. måtte kappe litt i den men det var overkommelig :D Synest denne bilen skal ha org front :) En s2 er en s2 og en rs2 er en rs2 :D Siter 82 VW golf mk1 GTi (16v) 86 VW golf mk2 GTi16v www.west-cruising.cjb.net 97 VW Rs Vento-x- 85 VW Jetta GTi-x- 87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA) Ålesund e byen å vw audi e merket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 flott og se, fin bil det der... :pimp Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Dette blir bra, bare få odna clutch nå. Hvis du skal ha sachs har jeg noe på bilen min nå som skal byttes ut. Er noe galt der nå, men finner det ut når jeg tar den ut, tror det er feil lamell på den nå, men trykkplata skal være riktig Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF/TIC Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Dette blir bra, bare få odna clutch nå. Hvis du skal ha sachs har jeg noe på bilen min nå som skal byttes ut. Er noe galt der nå, men finner det ut når jeg tar den ut, tror det er feil lamell på den nå, men trykkplata skal være riktig Send meg en PM på VACN forumet da Frank når du finner ut noe. Jeg vet at trykkplata skal ha 707 på slutten av sachs nr. Blir ikke skifte av clutch før om ei lita stund lell. Jeg kommer til å gå for en vanlig sinterlammell. Skal funke bra ifølge en gal mann fra Fredrikstad. Siter 82 VW golf mk1 GTi (16v) 86 VW golf mk2 GTi16v www.west-cruising.cjb.net 97 VW Rs Vento-x- 85 VW Jetta GTi-x- 87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA) Ålesund e byen å vw audi e merket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF/TIC Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Har nå blitt gjort noe med bilen i det siste da. Fått fiksa nye sommerhjul type RS4 2. kjøpt Bredbandslambda (innovate LC-1 + Gauge kit. kjøpt 044 bosch sin pumpe. Kjøpt 7A kammer så man får litt finere mellomregister. Bestille MSD Masterblaster Coil og MSD 6A Tenningsforsterker. Har ingen bilder ennå. kommer tilbake med det :D Siter 82 VW golf mk1 GTi (16v) 86 VW golf mk2 GTi16v www.west-cruising.cjb.net 97 VW Rs Vento-x- 85 VW Jetta GTi-x- 87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA) Ålesund e byen å vw audi e merket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg