Joastarlet Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Må bare gratulere bilforumets egne Marius med seksogtjue år i dag.:blah: Takk for det fine arbeidet du gjør som moderator her på bilforumet! Grattis! Joa Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 hva med meg da?! JEG HADDE JO 13 SEPT. jeg er jo lissom blandt de [ironi] "kule gutta" på forumet[/ironi] Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Og jeg hadde den 21 september... Fint at folk bryr seg liksom... :( Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 hva med meg da?! JEG HADDE JO 13 SEPT.jeg er jo lissom blandt de [ironi] "kule gutta" på forumet[/ironi] sorry, du er ikke kul nok robert. Men en dag, EN DAG, kanskje du også blir en av oss. hehe Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 sorry, du er ikke kul nok robert.Men en dag, EN DAG, kanskje du også blir en av oss. hehe en av oss? oss? er du så kul nå da liksom? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Pssst, bare la han tro det ;) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Like We Caaaare???!!!:uhhmmwhat?: :wonder: mr nudlemann tror han er kul haha Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Og jeg hadde den 21 september... Fint at folk bryr seg liksom... :( Samma her.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 hahha Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Tusen takk! Men jeg moderer sjelden. :D Jeg driver med alt mulig annet for å få ballen rundt :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 forresten gratulere med dagen:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 en av oss? oss? er du så kul nå da liksom? jepp, klart det. viste du ikke det eller? Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Gratulerer så mye med dagen! Du gjør en kjempejobb! Koz å klemz :cheers: Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Grattis med halvveis til 52! :D :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg