Sonax Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Skodje ligger rett ved Ålesund på Sunnmøre, eller Møre og Romsdal som det så fint heter, hehe er vel ikke så fryktelig langt ifra Narvik da ;) men sjela di må du nok reise hjem uten ja ;) hehehe Hehe, regna nesten med sjela gikk jah:blah: Det betyr det blir noen svensker som må varme lakkboksen sin til våres heller da:happyhappy: De skulle ha 18k og da snakker vi mye demontering og littegranne retting:shake Er ikke for ille det, men får vell problemer på grensa med moms og mannshjit=P Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Beundrings verdig. Du har virkelig talent. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 veldig bra arbeid! keep ut he good work! Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Ja du vet jo hvordan prisene er her i dette landet, og ikke minst ekstra kostnadene med å evt reise hit ned for lakkering, så ville nok sjela ha lidd litt ja ;) Hehe, regna nesten med sjela gikk jah:blah:Det betyr det blir noen svensker som må varme lakkboksen sin til våres heller da:happyhappy: De skulle ha 18k og da snakker vi mye demontering og littegranne retting:shake Er ikke for ille det, men får vell problemer på grensa med moms og mannshjit=P Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Tusen Takk alle sammen, jeg ser det ikke sånn selv- ser bare ting jeg kan gjøre bedre.....;) Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Så gjennom par av prosjekta du har mekka, og må si at jeg er mektig imponert:) Driver du med motiv lakkering på lastebiler f.eks? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Så gjennom par av prosjekta du har mekka, og må si at jeg er mektig imponert:) Driver du med motiv lakkering på lastebiler f.eks? Alt som vil ha kan få:happyhappy: Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Lagde en liten stand i byen i dag, to av bilene jeg har lakka pluss litt til- se her http://www.bilforumet.no/galleriet/showphoto.php/photo/4572 !! Kjempe hyggelig, og mye besøk;) Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 I dag kom programmet fra lakkeringa mi ut- hahahaha SE HER http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/110460 Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Fint innslag ;) Morro å se på når du jobber :) Tar du på deg alle slags jobber og bilder? Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Mye pen maling her! Gleder meg til å se hva du finner på til Mays bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 dyktig. morro og se at damer også kan holde på med bil relaterte ting, slikt liker man. stå på ijalefall du gjør en kjempe god jobb. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Fint innslag ;) Morro å se på når du jobber :) Tar du på deg alle slags jobber og bilder? Så klart ;) Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Mye pen maling her! Gleder meg til å se hva du finner på til Mays bil Jeg traff henne i dag, og vi la en RÅ plan;) Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 dyktig.morro og se at damer også kan holde på med bil relaterte ting, slikt liker man. stå på ijalefall du gjør en kjempe god jobb. Takker, bukker og neier- jeg elsker å gjøre det jeg gjør :spin Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg