Tussi Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 jeg sjönner:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heiko Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Spennende.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 damn.. du er jo faenma helt rå til å lakkere da :D tydeligvis mange som har mye og lære av deg du som lakka på elmia i påska? Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 damn.. du er jo faenma helt rå til å lakkere da :D tydeligvis mange som har mye og lære av deg du som lakka på elmia i påska? Hehe- off, jeg har selv fortsatt mye å lære- er nok ikke ferdig utlært selv den dagen de graver meg ned;) Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Har kanskje noe jobb til deg men blir ikke før neste år. Skal først lakke opp bilen i sikkens sort tenkte jeg. Sjekk ut bilen i prosjekt tråden i signaturen min. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Har kanskje noe jobb til deg men blir ikke før neste år. Skal først lakke opp bilen i sikkens sort tenkte jeg. Sjekk ut bilen i prosjekt tråden i signaturen min. I see ;) Vell- det er bare å hyle:D Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Starta på en venns stakkars Toyota i dag- den er rusten å fæl så vi gjør den bare litt bedre i min garage . (men jeg har tenkt å overaske han med en liten tur i lakkboksen etterpå...;) ) Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eMTea Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Nå skal yotaen få seg litt pleie ja? det trenger den virkelig... nå begynner dere med montering i "flåta" da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Nå skal yotaen få seg litt pleie ja? det trenger den virkelig...nå begynner dere med montering i "flåta" da? Toyotan er syyyyk , så han skal få daglig pleie nå- må ha den ferdig til neste helg.. phu.. Den andre kjærra skal få pleie etter no stunt lakkering i slutten av denna måneden;) Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eMTea Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Det var vel et stunt i seg selv å kjøre i regnveret idag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Det var vel et stunt i seg selv å kjøre i regnveret idag? U bet- svina avgårde den gamle kjærra de få km ned til verkstedet..arg at vinteren kommer:angry: Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Pussa og epoksy kava på 20 år gammalt møkk i dag og....du som jeg gleder meg til å ta fram lakksprøyta...hater rust.. :fingers: Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Rust er jo kos da:) Blir orginal lakk denne da eller? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg