Black Panther Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Rust er jo kos da:) Blir orginal lakk denne da eller? Hehe- ja:yummy: Det er jo en lekebil vtdu:cool: Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet November 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Ja- idag har jeg lakka Toyota møkk- men fant på å fikse farge sjøl- gikk amokk på blanderommet...:uhhmmwhat?: Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Utrolig fin farge. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Ja- idag har jeg lakka Toyota møkk- men fant på å fikse farge sjøl- gikk amokk på blanderommet...:uhhmmwhat?: [/img] Syns jeg ser deg, litt av den og deeeen. Pluss litt sånn. :blah: Fint fargevalg. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Få se med klarlakk da! Fet farge! Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Utrolig fin farge. X 2. Hmm...håper du kan kopiere den mixen... ;) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Syns jeg ser deg, litt av den og deeeen.Pluss litt sånn. :blah: Fint fargevalg. Hahahahahahaha- som om du var der jogrinchy Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Til alle som lurer- den fargen er i huet mitt og kan lages nesten lik igjen, husker alt :D La klarlakk og, men batteriet på kamera gav seg.... Var ganske stolt da- var pødde trøtt, men fikk ikke et eneste sig :D :D Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 skal vi bli venner så kan du lakke bilen min også?hehe:) Liker mange venner jeg;) Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 steike, den fargen var nice :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Liker mange venner jeg;) NO DEAL:) Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Sorry meg for treg her-har ørten jobber for tiden, men her har dere en liten smakebit av dagens jobb;) Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Søkki til skills da!:D Har et panser jeg å(A) hehe Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Søkki til skills da!:D Har et panser jeg å(A) hehe Bare å sende/komme;) Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 har en bil, huset, bilen til en kompis pluss mobilen...hmm... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg