HPfreak Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Håper du ikke har mest å gjøre om ca 5 mndr ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Dere vet hvor dere finner meg,- om ikke, skal jeg nok lage litt leven sånn at dere husker det haha :D Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Hmm. Mye tar du for en hjelm..? Jeg byttet farger et par steder på originaldesignet på hjelmen min med airbrush for at den skulle matche sykkelen...og så reagerte klarlakken helt til slutt.. angry2 Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Dere vet hvor dere finner meg,- om ikke, skal jeg nok lage litt leven sånn at dere husker det haha :D Kan du ikke d uansett da så er vi sikre ;) Men så da deg på gatebilflmen, men var ikke mest bråk d egentlig. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Hmm. Mye tar du for en hjelm..? Jeg byttet farger et par steder på originaldesignet på hjelmen min med airbrush for at den skulle matche sykkelen...og så reagerte klarlakken helt til slutt.. angry2 Huff da, desverre kan skje veldig ofte.. Jeg tar fast 2500,- for en hjelm, og da kan kunden velge eksakt det designet han/hun vil. Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Kan du ikke d uansett da så er vi sikre ;) Men så da deg på gatebilflmen, men var ikke mest bråk d egentlig. Skal love deg at jeg skal gjøre det;) Du så meg på filmen ja- den har ikke jeg sett så jeg har ingen aaaaning om hvordan det framstod.......:blunk: Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Huff da, desverre kan skje veldig ofte..Jeg tar fast 2500,- for en hjelm, og da kan kunden velge eksakt det designet han/hun vil. Da spørs det om ikke du får en hjelm utpå nyåret... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Skal love deg at jeg skal gjøre det;)Du så meg på filmen ja- den har ikke jeg sett så jeg har ingen aaaaning om hvordan det framstod.......:blunk: Vel Glenn Rodney var vel mer opptatt av hvordan du så ut enn lakk jobbene dine mener jeg å huske. Men du har sinnsykt peil og har en aning hva jeg vil ha om d lar seg gjøre men det kan vi snakke om da jeg nærmer meg. Skal få lakkert bagasje luken først for er der det skal være noe :) Men tar kontakt da jeg har kommet så langt. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Vel Glenn Rodney var vel mer opptatt av hvordan du så ut enn lakk jobbene dine mener jeg å huske. Men du har sinnsykt peil og har en aning hva jeg vil ha om d lar seg gjøre men det kan vi snakke om da jeg nærmer meg. Skal få lakkert bagasje luken først for er der det skal være noe :) Men tar kontakt da jeg har kommet så langt. Hahahaha, ja den med Glenn kom ikke som noe overaskelse...:jackinbox: Hyl når du vil du:) Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Litt gamle bilder... Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Er du flink på portretter? Har egen hundebil som d hadde vært morsomt med ansiktet hans på et sted. Trenger ikke være knall fett for er en dyngebil hehe Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Er du flink på portretter? Har egen hundebil som d hadde vært morsomt med ansiktet hans på et sted. Trenger ikke være knall fett for er en dyngebil hehe Så klart jeg kan hive meg på en dyngebil- blir jo ikke værre da, hehe ;) Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Her kan dere se litt bilder fra den Golfen jeg lakka... Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Glad jeg slipper sånne maskeringsjobber ;) Må ta sinnsykt med tid. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Glad jeg slipper sånne maskeringsjobber ;) Må ta sinnsykt med tid. 34 timer for å være helt presis...... Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg