Azzido Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 34 timer for å være helt presis...... noen har fritidsproblemer ;) neida... såpass resultat krever den jobben med maskering... Bra noen gidder dette også sånn at vi får endel motiv lakkerte biler langs norske veier ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 noen har fritidsproblemer ;) neida... såpass resultat krever den jobben med maskering... Bra noen gidder dette også sånn at vi får endel motiv lakkerte biler langs norske veier ;) Skal love at dette er et yrke som er fullt av utfordringer, og nok av folk som har negative meninger om hva vi gjør....:viske: Men jeg kan ikke si annet enn at jeg elsker det jeg gjør, og har ikke tenkt å gi meg:fatality: Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 noen har fritidsproblemer ;) ...det tar like lang tid å analysere,porte og optimalisere en topp... og det blir ikke engang verdsett av mange.. :( ;) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 har du fler bilder av den gamle toyotaen? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 har du fler bilder av den gamle toyotaen? Eh...ja tror det...må bare grave litt nedover her åå se hva som er her allerede... ;) Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Her er noe fra den gamle shabby Toyotan... Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Hehe utrolig bra :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Sinnsykt dyktig :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Utrolig fett å se at jenter også lakkerer! Creds til deg. Du er utrolig flink:) Hadde jeg hatt penger skulle du ha lakkert min bil med motiver. Stå på! Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Thumbs up! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Så snille dere er alle mann ;) I dag mottok jeg grom stærsjet for en jente som meg- kompressor og en digg sprøyte som skal inntegreres inn i bilen sammen med alt fra Alpine :D Jeg fikk alt levert fra - Airbrush.no og jeg er stoor fornøyd- nå skal det lakkes direkte fra kjærra 8) Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg