BalleKnalle Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Har tenkt å betille følgende fra Autogeek. Tenkte jeg måtte ta en siste sjekk før jeg bestilte. Clay hadde jeg tenkt å kjøpe senere. Felger har jeg ikke :hide (hjulkapsler) - Cobra Deluxe Combo Pack (4 stk microfiber) - The Supreme Guzzler Waffle Weave By Cobra 20 x 40 - Pinnacle Foam Wax Applicator, Package of 3 - Cobra Microfiber Applicator Pads - 5 Gallon Wash Bucket Combo With FREE BONUS (FREE Cobra Blue Micro-Chenille Wash Mitt) - DG-901: Duragloss Car Wash Concentrate #901 - Duragloss Aquawax (AW) #951 - Duragloss Polish & Cleaner (PC) #101 - Duragloss Total Performance Polish (TPP) #105 - Duragloss Clear Coat Polish (CCP) #111 - Meguiars Gold Class Trim Detailer - Cobra Blue Micro-Chenille Wash Mitt - Black Again - Duragloss PreCleaner (PC) #652 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Ser bra ut det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 DG Rain Repel og #101 er "out of stock" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ognaulf Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Mhm, har venter på Duragloss 101 pluss all wheal cleaneren i sikkert en uke nå :( Siter Kjetil.. - Peugoet 406 1.8 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Hva slags wheel cleaner? btw BalleKnalle gratulerer med dagen birthday Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ognaulf Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Meguiars`All Wheal Cleaner http://www.autogeek.net/mehotriallwh.html Siter Kjetil.. - Peugoet 406 1.8 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Hva med en ren voks? Og Black Again blir vel ikke sendt via luft, pga det er et Aerosolt produkt? Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Hva slags wheel cleaner? btw BalleKnalle gratulerer med dagen birthday Takker.... :happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Hva med en ren voks? Og Black Again blir vel ikke sendt via luft, pga det er et Aerosolt produkt? Hm.. da må jeg vel kutte ut den da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Hm.. da må jeg vel kutte ut den da. Kan jo hende det går:) Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Black again får du sent. Ville heller kjøpt bøtter i norge, kan bli dyrt å sende så store ting. Dg 501 er også et utrolig bra produkt! Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Black again får du sent. Ville heller kjøpt bøtter i norge, kan bli dyrt å sende så store ting. Dg 501 er også et utrolig bra produkt! #501:yodude: Felg rens er jo mye annet bra å velge mellom, Poorboys spray 'n rinse f.eks.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Til felger ville jeg ha godt for P21S gel wheel cleaner! Sterk, men fortsatt ikke skadelig. Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg