Baldrick Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Har kjøpt 4 stk OZ Super Turismo 7,5x16" (4x100) som jeg egentlig skulle ha på caben, men lurer på om kanskje det er bedre å bruke pengene på gewinde istedet. Vurderer derfor å selge dem. En felg har hatt en skade innvendig men er sveiset og fikset. Bud?? Lik dem på bildet bare i 16" istedet for 17" Golf 1 med hvite i 15: Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 hvilket innpress? hvilke dekk sitter på de? er det mye igjen av dekka? du kan jo skrive hva du kan tenke deg å ha for felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Er ganske sikkert at det var ET35... Står på 215/40 dekk, men dette er ikke noe å ha på. Er muligens litt mønster igjen, men det er gamle dekk (felg og dekk har ligget ubrukt i flere år) Har ikke satt pris, er som sagt åpen for bud ved hurtig handel.. må ha rask avgjørelse dersom jeg skal få tak i senkesettet jeg har lyst på. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 du har pm.ta kontakt med meg når du har bestemt deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Såg den akkurat... nå har jeg alikevell klart å få nok penger til å kjøpe HR gewinde til caben så jeg er ikke nødd til å selge felgene, men for rette pris så blir de nok solgt alikevell. Men må nok ha 3000 for at det skal bli aktuelt å selge dem nå, ellers taper jeg bare penger. Har ikke fått hentet felgene hos han jeg kjøpte dem av, skal få tatt bilder når jeg henter dem, imorgen eller i helga. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 ok.men vis felgene er fine så kjøper jeg dem,skulle helst hatt bilder i morgen vis det er mulig? drar til oslo for å hente nye bilen på fredag så vis jeg ikke har kjøpt felger til den tid så tenkte jeg og kjøpe nye av shariff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Får desverre ikke hentet hjula før på lørdag alikevell... men sist jeg såg felgene på bilen til kammeraten som jeg kjøper de av så var de ihvertfall strøkne! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 halloen.har du fått hentet felgene? når kommer det bilder av de? kan du maile bildene til meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Hentet felgene igår.... ingen av dem er kantkjørt, bare mindre riper, ingen "hakk". 3 av dekka har relativt dårlige 205/40-16 dekk, mens den som er fikset er uten dekk. Bildet er av den klart styggeste felgen. Selges til den som har høyeste bud innen søndag kveld, minimum 3000 kroner! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Har du et bilde hvor man ser rett på felgen også? Tenker da på "rett fram bilde" liksom? Takk... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Felgene er ikke akkurat nyvasket som dere ser:) Har bud på 3000.... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Hmm... Jeg har så lyst, så lyst... Men klarer ikke få bestemt meg om jeg trenger 16 eller 17"... Har photoshoppet litt, og her kan dere si om dette kommer til å bli bra... Eller blir det for smått med 16" fortsatt? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Høyeste bud er 3500, selges for det med mindre noen byr over iløpet av ettermiddagen. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg