Gå til innhold

Høytalerkabel ut i dørene?

Ranger emnet

klovnster

Anbefalte innlegg

Heisann.

Driver å bygger bittelitt stereo i bilen (96 color Consept) og lurer på om folk har no triks til hvordan jeg kan få høytalerkabler ut i døra?

Prøvde meg på å borre litt i den pluggen som er der, men der er det ikke plass (skal ha 2 * 2*5mm2 kabler).

Noen her som har no forslag? :)

'97 Polo Color Consept 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok! ser ikke ut som om de hadde til polo der. men hvor store høytalere kan jeg ha i dashbordet på en vanlig polo da? har tatt av nettingen til høytalerene, og det ser ikke ut som om det er veldig stor plass der.

tipper du har litt peiling, så jeg kliner til.

Har en 4 kanals forsterker. Jeg har trekt en kabel bak til denne. kabelen er 3.5 mm mener jeg! har hørt at jo større strømkabelen er, dess bedre blir forsterkeren. stemmer dette, eller holder det med 3.5 mm? mener han i butikken sa at 3.5 mm var nok,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte faktisk på 4 stk. 6,5" fremme. altså kjøpe en lomme med plass til to i hver! Så kjører jeg dem på cd-spilleren. Har en ikke så veldig bra 4 kanals Mosfet forsterker og to 6x9" Pioneer høytalere bak. tenkte har en 10" rørsub baki, men den er elendig, så jeg tenkte jeg skulle kjøpe en 12"kasse snarest! Db drag? da har du vel en god del strøm i bagasjen regner jeg med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kun strøm forran jeg :) regler og slikt.. men har et SKIKKELIG batteri forran :)

min mening om ditt anlegg.. ikke VURDER å kjøre høytalere på spillern, det blir ALDRI bra.. kjøp deg heller en kurrant forsterker å drive de med, det blir alltid mye bedre.. 6*9 bak har heller ingen funksjon.. bedre å ordne med god lyd forran der du sitter :) så fylle på lydbildet med en sub og skikkelig forsterker til den :)

'97 Polo Color Consept 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kun strøm forran jeg :) regler og slikt.. men har et SKIKKELIG batteri forran :)

min mening om ditt anlegg.. ikke VURDER å kjøre høytalere på spillern, det blir ALDRI bra.. kjøp deg heller en kurrant forsterker å drive de med, det blir alltid mye bedre.. 6*9 bak har heller ingen funksjon.. bedre å ordne med god lyd forran der du sitter :) så fylle på lydbildet med en sub og skikkelig forsterker til den :)

Har du syk nok spiller, funker det greit nok fram til du får skaffet bra nok forsterker :) JVC KD-SHX851, for eksempel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider