Ost Skrevet Juli 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2002 Lurer på noko! Da jeg ikke har vært lur nok til å valgt rustfritt eksosanlegg begynner vinterens veisaltorgie å tære for alvor. Jeg har prøvd Biltemas Hot paint, men siden jeg ikke gidder å pusse heeelt ned til metallet har det ikke vært noen sukess... Er den noen som har noe vidundermiddel å anbefale, gjerne som ikke krever så mye arbeid og forarbeid? :D OZzzt zzzz Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2002 Brukte noe industrimaling jeg, herder ved 100 grader og er sølvfarget.Kan males på rust også, genial ting egentligt, men husker ikke navnet! Det beste er vel å sandblåse røret, varme det opp og lakke det med sånn varmelakk! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juli 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2002 ...eller sprøyte det med keramikk, men da er nok rustfritt anlegg billigere... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2002 vask ned det du skal behandle å smør det inn med tectyl. billig og bra! ruster ikke mer da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Juli 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2002 Originally posted by Håkon A vask ned det du skal behandle å smør det inn med tectyl. billig og bra! ruster ikke mer da... Eh, blir det ikke voldsomt til røykutvikling og lukt da? Jeg er ute etter en billig og enkel løsning :) Hva med ovnsverte? Blir det samme lukt og os-problemet der også? OZzzt zzzz Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2002 am-car folka bruker god gammel spill-plje som dem pensler på. funker fint det å. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg