Gå til innhold

Coupe og innvendig plass

Ranger emnet

malaka

Anbefalte innlegg

Har forelsket meg helt i denne bilen og har veldig lyst til å kjøpe en, problemet er at dem har den ikke inne hos min lokale forhandler og jeg kommer mest sansynlig til å kjøpe en brukt. Den jeg har sett meg ut befinner seg 30 mil unna der jeg bor så det er ikke vits for meg å ta turen om jeg vet at jeg ikke kommet til å passe i den.

Greia er at jeg er 1.96 cm høy og har lange ben, så jeg misstenker at den til å bli for liten for meg, men så fikk jeg høre at det var en her på forumet som er 2 meter og kjører en Coupe så da ble jeg litt nyskgjerrig.

Jeg ser for meg at man sitter så lavt i setet at man sitter ganske rett med bena slik at knea slipper å skalle opp i rattet og at jeg derfor kommer til å passe inn.

Noen som kan bekrefte eller avkrefte den teorien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet en 2003 mod som jeg sitter å sikler etter å kjøpe. Problemet er bare at jeg tror jeg er for høy for bilen. Hva er også sansynlighentene for at en 2003 mod skal dukke opp til samme pris igjen senere? Har ikke gått er enn 600000km

600000 var da litt mye da.. hehe

men for sjåføren burde ikke seteplassen være no stress.... Kompisen min er 198 høy og EXTREMT lange ben... men han satt fint i bilen han, bare litt stress for han og komme seg ut og inn... men når han først var inne, så fikk jeg inntrykk av at han satt godt..;)

men bakeseteplassen da, blir mer eller mindre borte:P hehe

- "97" Hyndai Coupe, 2.0 140

- "89" modell fotgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev feil, jeg mente 60 000km så kompisen din på 1.98 satt altså godt i føreresetet å en Hyundai Coupe?

han satt godt han, som sagt var det mest strevsomme og komme seg ut og inn.. men når du først er inne så sitter du som støpt hehe

- "97" Hyndai Coupe, 2.0 140

- "89" modell fotgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det kan du si . setet er for kort i beina . samt at beina kommer litt høyere oppunder rattet/ved siden av så manf år feil sitte stilling. samt at seteryggen er for kort. og det er maks 1 cm klaring oppunder taket. vel eneste grunnen til at jeg fortsatt har bilen er at jeg ikke har råd til å kjøpe meg en annen . men du kan få kjøpe min om du vil . !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det kan du si . setet er for kort i beina . samt at beina kommer litt høyere oppunder rattet/ved siden av så manf år feil sitte stilling. samt at seteryggen er for kort. og det er maks 1 cm klaring oppunder taket. vel eneste grunnen til at jeg fortsatt har bilen er at jeg ikke har råd til å kjøpe meg en annen . men du kan få kjøpe min om du vil . !

Det jeg lurer litt på da er hvorfor du kjøpte deg en hyundai coupe i utgangspunktet? Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
  • 2 weeks later...