TurboSønn Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 å nei sånn sett å stå stille vet jeg ikke :P pleier ikke å stå stille så mye jeg.. er faktisk er race så :P hehe men du mener ikke på drag? at du ikke kan spinne for å få opp gripen på dekka? Mener ikke drag nei, bare stå stille generelt i practise på en raceday :P Siter 81' Rekord E1 2,2i - Spiker 86' Rekord E2 2,6i - Solgt !! 78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt 99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herr_kjær Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 tror jeg ikke går... har iallefall aldri klart det å stå stille og spinne.. men går fint i svingene uten antimorro på da ;) Siter Audi Coupe Quattro 2.3 20V Audi 80 - 72 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboSønn Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Det går helt greit å stå stille på 1 gir bare xD Men er artig i svingene og ja :) ( Helt til man får en uønska retursladd rett før mål ):p Siter 81' Rekord E1 2,2i - Spiker 86' Rekord E2 2,6i - Solgt !! 78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt 99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast2hell Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 har spilt spille i ca 20 timer nå. prøvd de forskjellige bilen osv.. her er mine erfaringer: 403 kmh er maks det du greier.. pers på drag er 6,65 med zonda. pers på drift er 17 500 pers på wheeli greia er 409 m (zonda med 1197 hk kjører jeg hele 1/2 drag på bak hjulene) har fulført 100% og jeg har tjent meg opp 1870500 kr. beste drifte bilen er viperen syns jeg. (mye bunn drag) når du stiller opp boost på begge to så får du mer hk liker ikke noe spesielt speed race... total vraker jo hele tiden.. ps.. måtte fjuske litt for og ta street king. hehe.. på grep. måtte krasje inni han og sabotere han slik at han kjørte dårligere runde tider.. da kom jeg meg videre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 hahah gjorde akkurat det samme, ble helt eid ellers :op: Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limE - Toledo Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 synes pro street "finalen" er patetisk.. i hver king klasse er finalen mye lettere enn selve løpene i forveien.. klart jeg drar lett fra drag king når jeg har en zonda med 1000hk i.. knuste speed king med over 40 sekunder:S håpløst.. for å ikke snakke om grip king, ble grip king før jeg tok 1 showdown.. Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Nå har det jammen kommet en patch/update gitt men nå funker ikke noen av de deilige kodene :( Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lano-Ungen Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Det som da er mye bedre med V1.1, er at du kan patche nfs.exe filen, og unlock`e alle de skulte bilene, som f.eks Honda S2000, diverse porscher, Audi R8 osv.. har alle de skulte bilene nå.. btw: bugatti Veyron går i 407.. testet på Nevada raceway Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjas&mas Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 nå skal jeg ikke skryte på meg at jeg er noen data nerd i det hele tatt... Hvordan oppdatere versjonen og hvordan patche? jeg har prøvd å trykke på "sjekk for oppdateringer" men står bare at det ikke finnes... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lano-Ungen Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 man bruker ikke offisielle EA - patcher. finner de på internett. jeg bruker denne siden her, den funket for meg: NFS-Planet - Need for Speed ProStreet, Carbon, Most Wanted, Underground Series, Hot Pursuit 2, Porsche last ned ProStreet Cheat Patch for v1.1 *husk å ta backup av nfs.exe før du patcher, men dette+ alt annet står i readme. ** Man må ha v1.1 av Prostreet. Kjør offisielle Ea v1.1 - patch før du kjører denne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Takker! Nå blir det S2000 Drifting på G! ;) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sp33dy Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 første gang jeg prøvde nfs pro street satt jeg i solbergstol med ratt å pedaler på pc, og tok både grip king'en og drifte kongen :-) var ganske god underholdning, men ikke mere enn det for min del :) Siter MB 190E 2.3 16v -85 MB 307D -87 Polaris IQ 800 -08 LFS drifter, Founder Of World Wide Drifters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 hmm, får ikke den juksepatchen til å funke gitt, har fått den career patchen til å funke men er kjedelig å ikke ha veyron, s2000 etc. :( Dessuten går spillet jævli ruskete, hakker, lagger etc. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Mine erfaringer med Nfs pro street er at driftinga suger:p. Syns det er utrolig dårlig, vet ikke hvorfor. Men er ikke same følelsen som det har vært før :/ Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 NFS-drifting suger, Underground (1'eren) var jo litt bra men de siste har vært rævva spør du meg. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg