A.H Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Feelingen på kjøringa er generelt dårlig da, er mange ganger jeg har måttet bytta bil i drift og mange andre pga. den rævva feelingen. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Sier litt når Burnout er mer realistisk på kjørefølelse... Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Synes spillet er rævva. har spilt det i noen uker og er missfornøyd. Gleder meg til GT kommer til PS3. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Har ikke spilt NFS på et par år nå og syntes det var ganske fint, men har ikke putta disken inni èn gang etter at jeg runda det. Prostreet er ikke et spill man spiller lenge etter bare pga online som TDU, eller at det er så forbanna mange valgmuligheter som Forza eller GT. Man spiller historien ut, og ferdig med det. sånn sett så er det jo greit at det kommer ut et hvert år. Men av samme grunn så burde det vært billigere. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Syns spillet er helt greit. Selv om jeg syns at NFS Underground 2 er det beste NFS spillet til nå. Mine to biler: 240SX: Charger: Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lano-Ungen Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Veyron`en min: Audi R8`en min: Honda S2000`en min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 faen, jeg vil og ha S2K! :( Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lano-Ungen Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Er jo helt latterlig at den ikke er standardbil i Pro Street.. den er sinnsykt god å drifte med. At den er en foreløpig skjult bil er tidenes selvskudd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 syns det er utrolig at man ikke får velge sin første bil... Men nå måtte jeg begynne på nytt, klarte å slette brukerdataene når jeg innstalerte ny windows... ""Morro!"" dukenukem Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjas&mas Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 er det noen som har funnet noen trainere som fungerer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Hvordan er 350Z'en til drift? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limE - Toledo Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Hvordan er 350Z'en til drift? Den er relativt god den.. etter som du får en gratis så er den jo fin til å begynne med.. :) brukte den selv gjennom hele 1.saven, men den blir litt slapp mot slutten. Mener den beste drifte bilen er vipern Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 ok, ja som sagt så fikk man den. Derfor jeg lurte på det. Mange som anbefaler M Z4'en , hadde den selv før jeg klarte å slette dataene... Men fikk bare kjørt et løp med den. Men da tester jeg 350Z'en, får jo bare 12.000kr hvis jeg selger den. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Er jeg den eneste her som spillet hakker noe sinnsykt når man starter å kjøre løp og slikt? Var mulig å leve med det uten patchen men ble enda verre når jeg oppdaterte.... Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 dårlig grafikk kort, eller så har du nok fått en virus hvis du patcha/cracka det som jeg også fikk. Fikk en virus som bare krevde pc ressurser som ram minne, cpu og grafikk mine. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg