Gå til innhold

Need For Speed Pro Street.

Ranger emnet

chrisaa

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 243
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nfs prostreet er noen av de råeste bilspilla jeg noen gang har spillt, det er bare så syn at man ikke kan lage biler som man kan kjøre på to player, man må bruke career bilene, så det er noe dritt at man ikke kan lage en gratis bil, den eneste måten er å bruke ekte penger men da er det jo bare på spillet det blir gratis

Lost in the 50's

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er kanskje spurt om det før men,noen som vet hvorfor jeg ikke får til å bruke alle career-bilene mine i single race/race day-opplegget?

får ikke brukt chargern og chevellen f.eks, mens 240sx og andre biler jeg har vunnet får jeg bruke.

er på ps2 forresten.

grunnen er fordi den enten har for mange hestekrefter for den løpsdagen du skal på eller for lite, eller så er det fordi du kjører på en løpsdag du kun kan bruke utvalgte biler isteden for dine egne

Lost in the 50's

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hei. takk for svar gutter, men jeg får det fortsatt ikke til jeg, har nok hester og tre flasker NOS, breie svære dekk bak, hva pokker gjør jeg galt da?? noe så tåpelig at jeg ikke får det til liksom......

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 1 month later...

Jeg har ikke det problemet med min Ford GT...

BTW: Hva mener dere er den beste driftbilen?

Skademeldinger:

-Jeg fullførte svingen etter at veien hadde rettet seg ut

-Jeg sjønte at ulykken kunne unngås, og svingte til høyre for å forhindre dette

-Hva som skjedde videre er vanskelig å si, da elgen lå over frontruta og sperret utsikten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. takk for svar gutter, men jeg får det fortsatt ikke til jeg, har nok hester og tre flasker NOS, breie svære dekk bak, hva pokker gjør jeg galt da?? noe så tåpelig at jeg ikke får det til liksom......

Ole

gjør som meg....gå inn å still på oppsettet på bilen slik du tar ut mest krefter i aksen, for toppfart trenger du ikke....da er det null problem å wheelie helt i mål....

Lenke til kommentar
Del på andre sider