A.H Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Har reinstallert windows nå, har ikke forandra seg noe som helst heller, tror kanskje jeg må oppdatere driver, bytta til den som fulgte med kortet pga. div. finesser som overklocking etc. EDIT: Funka med ny driver gitt, men (!) Den juksepatchn funker fortsatt ikke :( Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWM Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 er kanskje spurt om det før men,noen som vet hvorfor jeg ikke får til å bruke alle career-bilene mine i single race/race day-opplegget? får ikke brukt chargern og chevellen f.eks, mens 240sx og andre biler jeg har vunnet får jeg bruke. er på ps2 forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettKris Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 nfs prostreet er noen av de råeste bilspilla jeg noen gang har spillt, det er bare så syn at man ikke kan lage biler som man kan kjøre på to player, man må bruke career bilene, så det er noe dritt at man ikke kan lage en gratis bil, den eneste måten er å bruke ekte penger men da er det jo bare på spillet det blir gratis Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettKris Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 er kanskje spurt om det før men,noen som vet hvorfor jeg ikke får til å bruke alle career-bilene mine i single race/race day-opplegget?får ikke brukt chargern og chevellen f.eks, mens 240sx og andre biler jeg har vunnet får jeg bruke. er på ps2 forresten. grunnen er fordi den enten har for mange hestekrefter for den løpsdagen du skal på eller for lite, eller så er det fordi du kjører på en løpsdag du kun kan bruke utvalgte biler isteden for dine egne Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWM Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 er ikke racedays på career jeg tenker på, er når jeg driver å lager min egen raceday... men det samme gjelder kanskje der..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lano-Ungen Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Tror dette hjelper.. du velger elite på difficulty.. da vil du kunne spille med alle bilene... tror jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Hei. Sikkert et dumt spørsmål men jeg greier ikke og ta wheelie, får ikke opp forhjula, hva gjør jeg galt? har 867HK i en Charger R/T, på forhånd takk... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Ballong-dekk bak pleier å hjelpe.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Takk, har kjøpt nye felger som vi satt små felger og mye dekk på, men det hjelper ikke, må være noe ve gjør feil vel??? Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Takk, har kjøpt nye felger som vi satt små felger og mye dekk på, men det hjelper ikke, må være noe ve gjør feil vel??? Ole lystgass er stikkordet ;) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Hei. takk for svar gutter, men jeg får det fortsatt ikke til jeg, har nok hester og tre flasker NOS, breie svære dekk bak, hva pokker gjør jeg galt da?? noe så tåpelig at jeg ikke får det til liksom...... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Jeg har rundt 850- 900 hk i min charger, og den klarer jeg wheelie med i over 400 meter! Vet ikke hva du gjør galt... Min løfter seg med en gang! Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettKris Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Takk, har kjøpt nye felger som vi satt små felger og mye dekk på, men det hjelper ikke, må være noe ve gjør feil vel??? Ole enten har du for mye luft i dekka eller så har du myke fjærer, du må ha stive fjærer og du burde ha middels med luft i dekka! ^^ Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CH3NO2 Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Jeg har ikke det problemet med min Ford GT... BTW: Hva mener dere er den beste driftbilen? Siter Skademeldinger: -Jeg fullførte svingen etter at veien hadde rettet seg ut -Jeg sjønte at ulykken kunne unngås, og svingte til høyre for å forhindre dette -Hva som skjedde videre er vanskelig å si, da elgen lå over frontruta og sperret utsikten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel4ever Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Hei. takk for svar gutter, men jeg får det fortsatt ikke til jeg, har nok hester og tre flasker NOS, breie svære dekk bak, hva pokker gjør jeg galt da?? noe så tåpelig at jeg ikke får det til liksom...... Ole gjør som meg....gå inn å still på oppsettet på bilen slik du tar ut mest krefter i aksen, for toppfart trenger du ikke....da er det null problem å wheelie helt i mål.... Siter http://www.bilforumet.no/astra/197361-astra-coupe-oppdatert.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg