CH3NO2 Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 gjør som meg....gå inn å still på oppsettet på bilen slik du tar ut mest krefter i aksen, for toppfart trenger du ikke....da er det null problem å wheelie helt i mål.... Men om du tar kun akselerasjon, så kan det hende med de beste bilene (bla. Ford GT) at du når toppfarta. Hvertfall på 1/2, men jeg gjør det på 1/4 også... Og da må du justere litt tilbake... Siter Skademeldinger: -Jeg fullførte svingen etter at veien hadde rettet seg ut -Jeg sjønte at ulykken kunne unngås, og svingte til høyre for å forhindre dette -Hva som skjedde videre er vanskelig å si, da elgen lå over frontruta og sperret utsikten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel4ever Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 jeg sa "mest" ikke "kun" ;) men gjør vel ikke noe om du når toppfarta så lenge den holder seg på bakjula? er den på vei ned igjen er det jo bare å trykke på NOS :D Siter http://www.bilforumet.no/astra/197361-astra-coupe-oppdatert.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CH3NO2 Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 jeg sa "mest" ikke "kun" ;)men gjør vel ikke noe om du når toppfarta så lenge den holder seg på bakjula? er den på vei ned igjen er det jo bare å trykke på NOS :D Nei, for toppfart er toppfart. Når du den, vil nesa senke seg. Det er girkassa som bestemmer toppfarta, og NOS Bestemmer kun hvor fort du når toppfarta, den bestemmer ikke toppfarta. Siter Skademeldinger: -Jeg fullførte svingen etter at veien hadde rettet seg ut -Jeg sjønte at ulykken kunne unngås, og svingte til høyre for å forhindre dette -Hva som skjedde videre er vanskelig å si, da elgen lå over frontruta og sperret utsikten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2 fast 4 you Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 eg lasta da ner fra thepiratebay.org funke bra barre og crack'a da og legga inn ronda save eller ronda da sjøl. vil ambefala ein go data og ikkje sån som meg må kjøra på sma krav men da e gøy forda men e ti gonga gøyare og kjøpa da te playstation 3 då e grafikken heilt jævli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg