Gå til innhold

Need For Speed Pro Street.

Ranger emnet


chrisaa

Anbefalte innlegg

  • Svar 243
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I følge alle kommentarene på P2P sidene, så er visst ikke spillet noe bra. Ville IKKE kjøpt det i butikken.

 

Men teste det burde du... i følge utviklerne, så skal spillet ha den mest realistiske kjørefølelsen hittil.... mange av de som sitter på div forum, er godt under 18 år, og har lite eller ingen peiling på å kjøre bil... trenger ikke kjøpe det for å spille det, vet du ;)

 

Selv skal jeg teste det på ps2 etterpå i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si jeg har spilt det en stund nå og det er ikke i nærheten av de gammle nfs spillene . er mere som en blanding med grandturismo elns. du kjører bare på baner ikke på gata og du kan finjustere bilene etter hvordan du vil den skal oppføre seg når du kjører løp. er vel blitt mer realistisk også ved at bilene blir skadet når du kjører løp. pansert flyr av spoilern blir skeiv speilene knekker. og nos'en fyller seg ikke av seg selv lengere. driftinga er også blitt mer realistisk er ikke så overdrevet som det var.

jeg synes det var knall bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har prøvd demoen til xbox360, det er råeste bilspillet jeg har prøvd, men en ting som er sikker det er at det er utrolig realistisk kjøregrafikk på det, jeg råder dere til å kjøpe det.

jeg har ikke førerkort og jeg er under atten, men jeg har en del peiling når det gjeller bil og handlinga på forskellige biler.

Lost in the 50's

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SYntes nå at politi og gateløp med motgående trafikk og lingende har vært NFS eller EA sitt trademark og sitter igjen med en litt uggen følelse av at om jeg ikke hadde lastet det ned. Hadde jeg blitt loppa av EA som vanlig.

 

Greit med realistisk kjøring men givf en by man kan råne rundt med bilene og bli jaget av politiet av med da. :< sånn for morro skyld ;<

Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår