Gå til innhold

Need For Speed Pro Street.

Ranger emnet

chrisaa

Anbefalte innlegg

• Svar 243
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter et par posts der jeg kritserte pro street har jeg da blitt nazimoddet og rapportert av noen. Jeg er selv ihuga NFS fan og sa bare min mening ettersom man da har mulighet for diskusjon og utvekslig av andres meninger (en av mine favoritt hobbier).

Om noen kjente seg stukket i ryggen av mine ord beklager jeg dette og unnskylder meg med at jeg er vant med en mye friere holdning i offtopic forumer. SeriousCat.jpg

Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wheelie drag

wheelie 2

wheelie 3

detta bra nokk for deg?? selv om det ikke er akkurat en rx7 så har ikke det noe med saken å gjøre. men jeg er ikke her for å si at dette er verdens mest realistiske spill. det er fortsatt et spill. og egentlig så synes jeg at det bare er god underholdning ikke noe mer.

sammenligner du drag preppa mustanger med en rx7?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasta det ner til PS3 i stad .. Der var det bare 2 muligheter til og kjøre: grip race og speed chalenge :|

Det skal da vel vere mer ??

de første raca er kun disse to mulighetene men det kommer drift og en annen som jeg ikke husker navnet på..

spillet er helt greit er ikke imponert med henhold til dagens teknologi men helt grei underholdning på pc...

Til x box360 var det gøy å sitte i en stol med ratt og pedaler og spille dette på stor skjerm med prosjektor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider