MeSs Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Det som skuffa meg mest var at di fortsatt bare har fullt av overdrivi styling.. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Det er ett spill! Vil dere at det skal være realistisk.. Stikk ut å kjør i RL da. NFS er et arcade spill. Alltid vært stor fan av den serien. :driving Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iskremmannen Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Etter et par posts der jeg kritserte pro street har jeg da blitt nazimoddet og rapportert av noen. Jeg er selv ihuga NFS fan og sa bare min mening ettersom man da har mulighet for diskusjon og utvekslig av andres meninger (en av mine favoritt hobbier). Om noen kjente seg stukket i ryggen av mine ord beklager jeg dette og unnskylder meg med at jeg er vant med en mye friere holdning i offtopic forumer. Siter Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Ryo Watanabe defeated :) Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230FT2 Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 drit bra spill kjøpte det i dag :) Siter NO REAL POWER JUST SOME TURBO SHIT !!!! OLD VOLVO's NEVER DIE !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 drit bra spill kjøpte det i dag :) kjøre online da? ;) Tror mailen min ligger i profilen ;) Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230FT2 Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 kjøre online da? ;)Tror mailen min ligger i profilen ;) online?? går det ann? Siter NO REAL POWER JUST SOME TURBO SHIT !!!! OLD VOLVO's NEVER DIE !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 online?? går det ann? Jepp, du må registrere spillet hos EA, så får du en online bruker. Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboSønn Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Nå henger jeg etter her !:p HVOR kan man laste ned full versjonen ??!?!?!?!?!!?! Siter 81' Rekord E1 2,2i - Spiker 86' Rekord E2 2,6i - Solgt !! 78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt 99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 piratbukta. spillet suger... Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboSønn Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Lasta det ner til PS3 i stad .. Der var det bare 2 muligheter til og kjøre: grip race og speed chalenge :| Det skal da vel vere mer ?? Siter 81' Rekord E1 2,2i - Spiker 86' Rekord E2 2,6i - Solgt !! 78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt 99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230FT2 Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Jepp, du må registrere spillet hos EA, så får du en online bruker. hvordan gjør jeg det da funker dette på ps2??? Siter NO REAL POWER JUST SOME TURBO SHIT !!!! OLD VOLVO's NEVER DIE !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
granada mk2 Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 wheelie dragwheelie 2 wheelie 3 detta bra nokk for deg?? selv om det ikke er akkurat en rx7 så har ikke det noe med saken å gjøre. men jeg er ikke her for å si at dette er verdens mest realistiske spill. det er fortsatt et spill. og egentlig så synes jeg at det bare er god underholdning ikke noe mer. sammenligner du drag preppa mustanger med en rx7? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Lasta det ner til PS3 i stad .. Der var det bare 2 muligheter til og kjøre: grip race og speed chalenge :|Det skal da vel vere mer ?? de første raca er kun disse to mulighetene men det kommer drift og en annen som jeg ikke husker navnet på.. spillet er helt greit er ikke imponert med henhold til dagens teknologi men helt grei underholdning på pc... Til x box360 var det gøy å sitte i en stol med ratt og pedaler og spille dette på stor skjerm med prosjektor :) Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Lasta det ner til PS3 i stad .. Der var det bare 2 muligheter til og kjøre: grip race og speed chalenge :|Det skal da vel vere mer ?? Må ha lastet ned demoen du. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg