olehenri Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 tjjjææææh...........NFS er jo arcade.. Skal du ha realisme, har du valgt feil Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Fikk prøvd spillet idag og synes det var meget så bra det lille jeg har spilt :) Gleder meg til flere timer med det for å si det sånn :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 hmm høres kanskje litt rart ut men på drag svikter 4 giret på charger'n når jeg kjører, vinner jo alltid men er jo greit å faktisk kjøre en bra tid ned stripa og, dessuten synes jeg det er litt vel vanskelig til tider, spess. grip racing og speed challenge. var lenge ganske enkelt men plutselig kjører alle fra meg, og er det noen plass man kan endre vanskelighetsgraden på spillet? Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 hmm høres kanskje litt rart ut men på drag svikter 4 giret på charger'n når jeg kjører, vinner jo alltid men er jo greit å faktisk kjøre en bra tid ned stripa og, dessuten synes jeg det er litt vel vanskelig til tider, spess. grip racing og speed challenge. var lenge ganske enkelt men plutselig kjører alle fra meg, og er det noen plass man kan endre vanskelighetsgraden på spillet? Har du kommet langt? Den stopper å dra på ca. 105 mph, ikke sant? Var slik til meg også, men det gikk bra når jeg fikk på mer trim:) Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 trenger mere trim også må du justere girkassen, så kommer den seg på 4 gir. rekorden med chargern er 7.38 :D Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 trenger mere trim også må du justere girkassen, så kommer den seg på 4 gir. rekorden med chargern er 7.38 :D Det problemet med chargern har jeg og. Var ikke noe forskjell i og justere 4 giret. Noe bugs. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230FT2 Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 skal kjøpe ny drag bil med bakhjulstrekk forslag?? Siter NO REAL POWER JUST SOME TURBO SHIT !!!! OLD VOLVO's NEVER DIE !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 skal kjøpe ny drag bil med bakhjulstrekk forslag?? Supra, uten tvil. Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230FT2 Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Supra, uten tvil. hva med charger da?? Siter NO REAL POWER JUST SOME TURBO SHIT !!!! OLD VOLVO's NEVER DIE !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 chargern er raskere en supraen. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230FT2 Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 chargern er raskere en supraen. hehe da blir det vel charger da :) Siter NO REAL POWER JUST SOME TURBO SHIT !!!! OLD VOLVO's NEVER DIE !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 nice, men husk at om du skal få fart på flaket så må du ha en del trim og understell! eller så spinner du bare 200meter og kjører dårlige tider. min rekord er 7.11 Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230FT2 Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 sånn kjøpte alt det beste har 857hk :) Siter NO REAL POWER JUST SOME TURBO SHIT !!!! OLD VOLVO's NEVER DIE !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230FT2 Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 drift king defeated Siter NO REAL POWER JUST SOME TURBO SHIT !!!! OLD VOLVO's NEVER DIE !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 welcome after m8te ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg