B230FT2 Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 hvor mye hk har du??? Siter NO REAL POWER JUST SOME TURBO SHIT !!!! OLD VOLVO's NEVER DIE !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 På hvem av bilene? Murcielago ( grip ) 914 hk Rx7 drift ( 670 hk ) Charger ( drag ) 956 hk Pagandi zonda ( speed ) 901 hk ( litt usikker, men mener det er det jeg har ) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230FT2 Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 hvordan får du så mye hk på charger'n jeg har alt det beste men du har mer hk enn meg Siter NO REAL POWER JUST SOME TURBO SHIT !!!! OLD VOLVO's NEVER DIE !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 chargern er raskere en supraen. Absolutt ikke! Samme deler på begge, 7.14 som pers med Charger`n, og 6.73 med Supraen, ikke noe problem og komme under 7 om du treffer greit på gira med Supraen. Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Poster litt bilder og info om bilene mine jeg da :) Viper SRT-10, 750 bhp. Brukes i speed-challenge. Supra, 697 bhp. Speed-challenge. Supraen til drag-kjøring, 1068 bhp. Drift-Supra, inspirert av Are Ourom`s Supra. 775 bhp. Grip-bil nr.1, Skyline R34 med 910 bhp. Litt inspirert av Mines. Silvia S15, Drift of course. 355 bhp. Mazda Rx-7, også drift. 661 bhp. Nye GTR, grip-bil. 699 bhp. Nsx`en min, brukes til grip, 590 bhp. Deilig lyd! :) Lexus IS350, speed. 540 bhp. Porsche 911 GT2, 930 bhp, grip. Og sist, men ikke minst, Dodge Charger til drag, 962 bhp. Vil vel ha en Murcielago etterhvert også :) Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Hvordan fikk du taki nsx'n på spille?! og hvordan i helv. klarer du å ha så mange biler? Noen som vet om det er/kommer en patch til spillet eller? Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Hvordan fikk du taki nsx'n på spille?! og hvordan i helv. klarer du å ha så mange biler?Noen som vet om det er/kommer en patch til spillet eller? Nsx`n må du skrive en kode for å få, den står i heftet i coveret, men er "collectorsed&" for de som lurte. Den gjør at Nsx, IS350 og Audi Rs4 f.eks. kommer i car-lot`en. Er ikke noe problem å ha så mange biler, kjøpte meg Lambo Murcielago LP640 nå, 915 bhp i den :) Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andyii Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 jeg kjører den nye Pontiac GTO i drag med 998hk. bra drag bil men er ikke no særlig i weelie. Den spretter rett opp på bakhjula så hardt at jeg ødelegger bakfangern. Menne er det noen som vet når det kommer en oppdatering av spellet. Det er fullt av bugs. Siter ( ) Opel Commodore c 2.8 82mod. (x) Opel omega B 2.5 v6 24v 95mod. (x) Opel Omega A 2liter 93mod. ( ) Reliant Scimitar GTE 3L v6 74mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230FT2 Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 får vel legge ut litt info om bilene mine jeg og da: pontiac gto 65: 656hk grip chevrolet chevelle ss: 548hk drift dodge charger: 445hk speed reserve dodge viper: 513hk speed dodge charger: 965hk drag mazda rx-7: 661hk drift reserve cash:555,930 Siter NO REAL POWER JUST SOME TURBO SHIT !!!! OLD VOLVO's NEVER DIE !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 trenger hjelp!! i karieremodus har jeg kjørt og vunnet hvert løp i race day: navada(første oppdrag) en gang. Det står at jeg har dominated race, men det jeg lurer på hvorfor jeg ikke kan kjøre neste raceday/oppdrag? kommer bare opp raceday: navada som jeg jo har klart! skikkelig frustrerene... Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iskremmannen Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 trenger hjelp!! i karieremodus har jeg kjørt og vunnet hvert løp i race day: navada(første oppdrag) en gang. Det står at jeg har dominated race, men det jeg lurer på hvorfor jeg ikke kan kjøre neste raceday/oppdrag? kommer bare opp raceday: navada som jeg jo har klart! skikkelig frustrerene... gå på raceday nevada og klikk deg nedover / oppover. Siter Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Nsx`n må du skrive en kode for å få, den står i heftet i coveret, men er "collectorsed&" for de som lurte. Den gjør at Nsx, IS350 og Audi Rs4 f.eks. kommer i car-lot`en. Er ikke noe problem å ha så mange biler, kjøpte meg Lambo Murcielago LP640 nå, 915 bhp i den :) Takker! Ble NSX kjøp med en gang da :D Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230FT2 Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Takker! Ble NSX kjøp med en gang da :D det funker ikke da det går ikke ann og skrive & Siter NO REAL POWER JUST SOME TURBO SHIT !!!! OLD VOLVO's NEVER DIE !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Fikk du trimma Nsx`n da?:) Går bedre med 590 bhp Nsx enn Lambo med 915 :P Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Har spilt en del nå og sliter meg oppover sakte men sikkert. akkurat kjøpt porche 911 turbo som speed bil, går som rakkern, drift kjører jeg førstebilen min, 240sx, mustang 67" som drag/wheelie bil og Evo som grip. Kan jeg bruke en bil som både drag og feks driftbil? tenkte det gikk hvis jeg brukte to forskellige blueprints? Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg