Gå til innhold

Need For Speed Pro Street.

Ranger emnet

chrisaa

Anbefalte innlegg

• Svar 243
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

pro street har gått tilbake til mere de gammle nfu spillene. du kjører bare på luket bane/vei. det er noen nye race-typer.

Du har Fartsutfordring: Det er nesten som sprint i de eldre nfu spillene. første mann i mål.

Grep: Grep et et vanlig bil løp. du kan nesten sammenligne det med når man kjører på bane på feks Gatebil. du stiller med den bilen du har.

Grep klasse: det er det samme som grep. men har blir man delt in i 2 grupper. For har blir de bliene som har mest lik ytelse satt i samme gruppe.

drag og drift kjenner vel de fleste til.

weele: er drag race. men det gjelder ikke å komme seg først i mål. men å holde seg lengts på bakhjula.

Sektorløp. Da kjører man på bane. Banen blir delt inn i 4 sektorer. og den som klarer å komme seg fra den ene sektorer og til den andre vinner den sektorer. Du får påeng etter hvor for du klarer det. den som har flest poeng etter 3 runder vinner

Toppfart. er ca det samme som fartutfordring. men har har du noen punkter i banen som det gjelder å ha høyest fart over. De hastighetene du har at over alle punktene blir lagt sammen. og den som har høyest sammenlagt toppfart. vinner

Man må også ha flere biler i pro street. du kan ikke kjøre samme bil til grep,drift,toppfart og drag. Nå du kjøper en bil så må du velge hva du vil bruke den til. man kan endre det. man da blir bilen orginal igjen. så man må ha min 4 biler etter hvert i spillet.

Du har også skade på bilene. De er delt inn i 3 typer.

liten skade: Det er en liten skalde som ikke gjør mye med ytelsen på bilen. mest exstriøret.

Stor skade: Da blir ytelsen på bilen du mindre og det blir vanskligere å vinne.

Totalvrak: Da er bilen din totalvraka. og du kan ikke kjøre mere.

Får å reparere bilen kan du bruke penger eller merker som du vinner. På en totalvraka bil. så må du ha en totalvraka merke får å reperet den.

merker vinner du når du har vinni en løpsdag. Du kan også dominere løpsdagen. men da må du få et hvis antall poeng igjenom dagen. da blir premien bedre. og du kan vinne bedre merker. Feks en mere som kan brukes til å kjøpe en gratis bil.

Du kan også optimalisere bilen din mye mere selv i prostreet. alt fra når turboen skal slå inn. til stivhet på dempere og fjærer. allt du gjør har noe å si på bilen.

det tror jeg var det meste.

Prostreet kan anbefales

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm har fått samme problem med supran som chargern nå, altfor kjapt førstegir og dermed er andregiret laaangt nede i registret og jeg taper draggen hver gang og på racedayen jeg er på nå MÅ jeg vinne draggen for å dominate og komme vidre.

hvorfor ikke bare gå inn på bilen å justere gira??

du vil kjøre drag mye kjappere da, hvis du får justert dem riktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider