ealoken Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 kjørte Impreza-skyline-evo og nå kjører jeg Lambon på grip Drag kjører jeg kun med Chargern Drift - Rx7 Speed - Pagandi zonda. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 7.36 på drag nå :D :partyon: Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 nice, jeg kommer ikke lavere en 7,10 med chargern noen har vist klart 6.8x med supraen. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 oi dæven...prøve gt2 kanskje...hmm Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 gt2 me oppgraderinger er ubrukelig hehe...ivertfall når man passerer tusen hester hehe :D Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 har du husket og oppgradert alt annet også? justert understellet og sånt. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 nei gjorde ikke det, men umuli å få til go burnout å den spoler så å si hele sletta! edit: kjøpte forrestn dempere, dekk osv osv ja... Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weng88 Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 pro street har gått tilbake til mere de gammle nfu spillene. du kjører bare på luket bane/vei. det er noen nye race-typer. Du har Fartsutfordring: Det er nesten som sprint i de eldre nfu spillene. første mann i mål. Grep: Grep et et vanlig bil løp. du kan nesten sammenligne det med når man kjører på bane på feks Gatebil. du stiller med den bilen du har. Grep klasse: det er det samme som grep. men har blir man delt in i 2 grupper. For har blir de bliene som har mest lik ytelse satt i samme gruppe. drag og drift kjenner vel de fleste til. weele: er drag race. men det gjelder ikke å komme seg først i mål. men å holde seg lengts på bakhjula. Sektorløp. Da kjører man på bane. Banen blir delt inn i 4 sektorer. og den som klarer å komme seg fra den ene sektorer og til den andre vinner den sektorer. Du får påeng etter hvor for du klarer det. den som har flest poeng etter 3 runder vinner Toppfart. er ca det samme som fartutfordring. men har har du noen punkter i banen som det gjelder å ha høyest fart over. De hastighetene du har at over alle punktene blir lagt sammen. og den som har høyest sammenlagt toppfart. vinner Man må også ha flere biler i pro street. du kan ikke kjøre samme bil til grep,drift,toppfart og drag. Nå du kjøper en bil så må du velge hva du vil bruke den til. man kan endre det. man da blir bilen orginal igjen. så man må ha min 4 biler etter hvert i spillet. Du har også skade på bilene. De er delt inn i 3 typer. liten skade: Det er en liten skalde som ikke gjør mye med ytelsen på bilen. mest exstriøret. Stor skade: Da blir ytelsen på bilen du mindre og det blir vanskligere å vinne. Totalvrak: Da er bilen din totalvraka. og du kan ikke kjøre mere. Får å reparere bilen kan du bruke penger eller merker som du vinner. På en totalvraka bil. så må du ha en totalvraka merke får å reperet den. merker vinner du når du har vinni en løpsdag. Du kan også dominere løpsdagen. men da må du få et hvis antall poeng igjenom dagen. da blir premien bedre. og du kan vinne bedre merker. Feks en mere som kan brukes til å kjøpe en gratis bil. Du kan også optimalisere bilen din mye mere selv i prostreet. alt fra når turboen skal slå inn. til stivhet på dempere og fjærer. allt du gjør har noe å si på bilen. det tror jeg var det meste. Prostreet kan anbefales Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weng88 Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 hmmm har fått samme problem med supran som chargern nå, altfor kjapt førstegir og dermed er andregiret laaangt nede i registret og jeg taper draggen hver gang og på racedayen jeg er på nå MÅ jeg vinne draggen for å dominate og komme vidre. hvorfor ikke bare gå inn på bilen å justere gira?? du vil kjøre drag mye kjappere da, hvis du får justert dem riktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 på supraen så har jeg satt opp 2 ganger mot "tall" på alle gira (helt sikkert mongo feil) kjørt på 7.28, en liten smule raskere enn 240sx :) er noen her inne som har noen triks for raskere drag? :D vil under 7! :D Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Jeg har 6.73 med Supraen :) 7.01 med Charger`n. ;) Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 mye hester i supraen din? tror det ble ca 1015bhp i supraen me stage 3 der dt trengs...åssen satte du den opp da? gira osv? Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 mye hester i supraen din? tror det ble ca 1015bhp i supraen me stage 3 der dt trengs...åssen satte du den opp da? gira osv? Er stage 4 Turbo på den, 1075 hk.. Har bare satt på end boost på topp, ikke noe mer egentlig. Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpion Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Mazada Rx-8 på grip Drag Charger ca 10 sek 1/2 Drift - Nissan S13 Speed - wv golf gti. Siter Jeg er DØV, derfor skriver jeg annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 stage 4 turbo? man må vinne den? orginal giring på supraen? steike... Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg