Gå til innhold

Bilen har blitt USA kjendiss...

Ranger emnet


Era

Anbefalte innlegg

Ikke helt men hvertfall såppas at noen rapper mitt bilde av min bil og bruker det til og tjene penger.

 

Ta en titt her http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2437849260

 

Men de kunne jo ha spurt om lov før de tok mitt bilde av min bil og trykte det på koppen.

 

Kult ja men de kunne jo spurt om lov først.

 

Kan jo ta betalt i kopper jeg, som jeg kan gi til alle de som helper til med prosjektet :D

 

Hva sier dere åssen får jeg noe igjen for detta?

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spørs om jeg blir rik men et par dussin kopper hadde da vært flott og kunne gi til de som har hjelpa til med prosjektet.

 

Man kan jo ikke ha alt maskineringsverktøy så det er endel som skal takkes.

 

Har kontakta da venter på svar kontakter ebay og han de trolig har rappa bildet fra en kompiss sin site i USA der står det at bildene er copyrighted.

 

Så hvem vet vi får ta en ting av gangen og presse på de hehe.

 

Trenger jo penger til slike prosjekter :D

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått mail av han fyren nå han hadde vist fått mye sinte mail fra web kompisser på Vega/Monza forumet og web siten bildet er tatt fra hehe.

 

Han unskylder seg fælt men det er litt seint nå er det ikke?

 

Han sier han har tatt dem bort fra ebay men de ligger da der enda...

 

Vil hvertfall ha no kopper som erstatning hehe.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er kompliment men han kunne jo spurt.

 

Bildet er henta fra web kompissen som driver

www.v8monza.com det er han som har fin justert bildet og lagt ut bilde for meg og da er det copyright på det står på sidene.

 

Tror nok ikke det er mye penger og hente men noen kopper hadde være knall og få :D

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe! Heftig da! :D

Jeg hadde ikke giddi å gå til sak mot han, tviler på at du får mye spenn for det.... Er jo bare kult at det blir produsert kopper med bilder av bilen din på da!

Er nok noen år til det skjer med min bil..... :rolleyes:

:D

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du kunne vunnet denne saken. Men men, det er nå opp til deg. Kult er det likevel, tenk på alle de fete amerikanerne som sitter og ser på din bil mens dem drikker kaffen sin.

Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår