xZoPpY Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Hehe, dukka plutselig opp et fint bilde på skjermen min isted... Hva mener folk om dette? Litt for harry eller hva? Den vingen der kan vel ikke være orginalt tilpasse bmw? Isåfall hvor på nettet har dem fler typer av slike vinger.. Har sett vingene som folk flest kjører med på bmw, men dette var vel noe annerledes.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Hehe, dukka plutselig opp et fint bilde på skjermen min isted... Hva mener folk om dette? Litt for harry eller hva? Den vingen der kan vel ikke være orginalt tilpasse bmw? Isåfall hvor på nettet har dem fler typer av slike vinger.. Har sett vingene som folk flest kjører med på bmw, men dette var vel noe annerledes.. Glem d Ole... det hører ikke hjem på en bil!! Fly som skal ha slike.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Hehehe: Syntes det der begynner å bli litt morsomt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Tykkjer det er litt artig med slike vingjer eg. Blir eit litt ekstra særskilt personleg preg over bilen. Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 tenk å sku noe sånn fast på bilen? må jo være noe som magler i hode;) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls<3 Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 snakk om å ødelegge en BMW... den vinga der hører hjemme på overstyla civic'er og andre japsebiler. Har abselutt ingenting med bmw å gjøre, etter min mening. Siter 03' Mini Cooper *01' BMW 316 (solgt) *96' Toyota Celica (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Æsj no så inni hamperæva stygt, hehe. Ser jeg noen som kjører med sånt tenker jeg bare "tard" med en gang hehe :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 fy å fy og på en bmw 318i da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 snakk om å ødelegge en BMW... den vinga der hører hjemme på overstyla civic'er og andre japsebiler. Har abselutt ingenting med bmw å gjøre' date=' etter min mening.[/quote'] Einig i det. Men var ikkje så dumt på ein bimmer heller, men smak og behag. Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Folk som plasserer en slik risvinge på en BMW må mangle en vesentlig del av hjernen. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 jeg syns en vinge skal være avrundet, og ikke noe man kan lage med et par sider av et gammel kjøleskap og litt sveising... Ser ut som et tørkestativ... Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 ser vanlig ut Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 ser vanlig ut haha.. dagens!:D Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 fy å fy og på en bmw 318i da... enig. burde absolutt være på en 316 Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Progress Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 hehe, godt sagt Dammen ! men koffor i (/&%¤# ødlegger folk bilene sine med sånt ;S æsja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg