Jon Arne Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Hallo.. Noen lakk-freaker der ute som kan fortelle meg hva "DuPont 3608s preparatory cleaner" er? å hva den brukes til? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 DP 3608s er vaske tynneren til Du Pont, den brukes til å vaske lakk sprøyta med Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 ok..MEN,denne måtte det være noe galt med! Har brukt vaske-tynner før,men denne var lilla og delvis klumpete. (den var uåpnet når jeg fikk den) jaja,samme det..Funker fjell til å fjerne asfaltmatter,tectyl o.l :D Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Da burde du klage på den, er ikke slik den skal være nei, skal være klar og flytende Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 hørtes litt merkelig ut ja ..bare og bytte .. Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg