*Volvo*Er Maskin deT Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Halloys! Har en b230et som jeg tok stempelringa på og no rådelager, saken er at jeg har lyst til og få omtrent 300hk, sånn pluss minus, det jeg lurer på hva må gjøres? ca pris? noen som har no forslag til evt annen motor? nå tenker jeg kun motor, ikke at jeg må gjøra ditt å datt me bremser osv. Takker og bukker for svar! Siter ække det farlig det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 kjøp nye stempler og råder hos sten parner, en shine på toppen med nye fjører, datasprut er jo absolutt å foretrekke, megasquirt og vems er rimelige alternativer.. og en ny turbo, garrett gt3071r er absolutt å anbefale! om du ikke skal noe videre over 300hk ville jeg gått for en gt28rs, da har du SINNSYK spoolup! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Volvo*Er Maskin deT Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 okay, ca pris? Siter ække det farlig det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 http://www.atpturbo.com send en mail til de, og pressiser at du skal ha t3 eksoshuset med intern wg, pluss det som trengs av pakninger og fittings, samt aktuator Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg