VCE Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Når jeg går inn på http://www.bilforumet.no og skal logge meg inn, så fyller jeg inn brukernavn og trykker [TAB] for å flytte markøren bort til passordfeltet - noe som ikke nytter, for da havner jeg et stykke ned på siden. Så må jeg scrolle meg opp igjen, trykke i passordfeltet og fylle inn passord, og trykke [ENTER]. Ingenting skjer før jeg med musa trykker på "logg inn". angry2 Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Når jeg går inn på http://www.bilforumet.no og skal logge meg inn, så fyller jeg inn brukernavn og trykker [TAB] for å flytte markøren bort til passordfeltet - noe som ikke nytter, for da havner jeg et stykke ned på siden.Så må jeg scrolle meg opp igjen, trykke i passordfeltet og fylle inn passord, og trykke [ENTER]. Ingenting skjer før jeg med musa trykker på "logg inn". angry2 Har faktisk samme problem, men da på jobben. Trykker tab og havner nedpå siden, når jeg scroller meg opp igjen står fortsatt markøren i brukernavn feltet. Merkelig feil Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 samme her og. irriterende Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Samme her. Skjer ikke hver gang, men ganske ofte. Sånn cirka midt på treet irriterende :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Skjer ikke her iaf...testet nå. Kjører IE 6.0. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Skjer ikke her iaf...testet nå. Kjører IE 6.0. Kjører samme her, og det skjer med ujevne mellomrom. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg