Gå til innhold

Underforum i Volvo-delen

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg stusser litt på inndelingen av de nyere småbilene, det er nå delt opp i C30, x40 og x50.

x50??? Det har da aldri blitt lagd annet enn V50...

X40 er egentlig greit nok, men bare opp til 2003(?) da dette er biler på Mitsu Carisma-plattformen.

C30, S40 >03 og V50 er jo bortsett fra karosseriet de samme bilene, men de samme tekniske løsningene og de samme skavankene...

Burde det ikke vært delt opp i 2 - en del med "S40/V40 <03" og en med "C30, S40 og V50"?

Hilsen misfornøyd C30-eier.

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess! Jeg fikk et par oppgulp og en blank avvisning som virker mer som et standardsvar...

Jeg la inn en post på C30-forumet den 30.09. Ingen svar, det hadde kansje skjedd hvis 30, 40 og 50 var i samme mappe siden jeg i ettertid har fått høre at det er mange som har hatt de samme problemene som jeg har...

Mvh. Hans -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes generelt sett volvo-forumet burde bli delt opp i klassisk, rwd og awd. Der klassisk er alle biler før 2-serien, rwd er 2/7/9-serien og awd er alt som ikke trekker på bakhjulene. Nå er det jo uansett stortsett bare 200-forumet som blir brukt.

Enig. Classic, Modern og RWD.

2-7 og 9 serien er såpass like biler at mange spørsmål og slikt kunne gått under hverandre der. ;)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klok av skade, vil vi ikke begynne med noen omorganisering av Volvoforumet eller andre forum. Det er dessuten noen tusen tråder å flytte på...

1. Ctrl + A

2. Ctrl + C

og til slutt

3. Ctrl + V.

Hurtig og effektivt :D

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klok av skade, vil vi ikke begynne med noen omorganisering av Volvoforumet eller andre forum. Det er dessuten noen tusen tråder å flytte på...

Det er ikke veldig mange i C30-delen... :P

Mvh. Hans -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 3 weeks later...
En annen ting: det er ingen egne underfora for Volvo PV, Duett, P1800 osv. Hadde det vært en ide å kombinere disse med f.eks. Amazon?

Enig. Skulle finne igjen en tråd om en pv og jeg bare antok at den lå i amazonforumet.

En ting jeg klarer å irritere meg litt over er rekkefølgen på forumene.

Hvorfor er C30 og XC70 midt blant alle de gamle modellene?

Og hvorfor finnes det BÅDE XC forum OG XC70 forum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider