Mirus Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Her er mitt bidrag. http://www.q-rime.com/bilder/driftgp300907 Tatt med shitty kompaktkamera, men viser hvor god stemningen var. :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Bra oppmøte med deltagere i hvertfall. Synd hvitrøyken uteble. Mye publikum? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Det var greit med folk der oppe når jeg kom. Var der når club finalen foregikk. Bon bon heiv den gule R32`en i fart. Det var sykt med fart den gutten liker som inngangs fart gitt. Synd jeg ikke var der før på dagen da det var noe lysere. Kommer med bilder så snart jeg har gått igjennom en liten redigeringsrunde. Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Fine bilder der, men fikk ikke filmene til å fungere? Så feet ut den gule r32`en! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Nei de filmene ser ikke ut til å virke nei. Jeg skal se på det i kveld. :) Det var stort sett den gule R32en jeg filmet i bekkmørket bare for å få med lyden av den. Den var helt hinnsides! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 bra med bilder...men film desto bedre..;) Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Bon Bon, fra Driftworks? Siter Nissan 200SX Pro serie bil. 1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Bon Bon, fra Driftworks? stemmer..;) Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Parkere her!?! No wai!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Hehe.. Du fikk det statuert gitt:) Morsom bildefortelling. Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 ingen flere med bilder eller Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 ingen flere med bilder eller http://www.bilforumet.no/mediaforum/180625-gardermoen-30-9-a.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 http://www.motorsport.no/bilsport/racing/article3030879.ece God reklame Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderI Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Her er en liten smakebit.. En del er allerede ute, og resten kommer på DriftGP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Litt bilder fra min side. Og såklart kommer jeg når det begynner å bli mørt. Lyssvakt objetiv og korn jada hehe.. Bilder: Reklame vs reklame. Hele Dori dori albumet fra treningene som har vært inkludert finalen. Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg