Gå til innhold

Mine biler

Ranger emnet

turkadett

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Nei, jeg tror jeg er for ung til å melde meg inn, men om ett år eller etter bursdagen min skal jeg kjøpe meg bil, fordi da kan det hende jeg har nokk penger til å kjøpe meg en litt sliten Rekord D samtidig som jeg får kjøpt meg noen deler.

Skal jobbe med den før jeg er så gammel att jeg må ut i jobb livet sånn att jeg har bedere tid å jobbe med den på, men jeg håper att når fatter får leid ett lokkale att han får fiksa det gamle sveise aparatet sitt, fordi jeg skal kansje sveise ny front på den, jeg prøvde en bil demo hvor det var en bil med en racing front som så nesten akuratt ut som den fronten jeg har tenkt på som jeg tror ville bli kult hvis jeg sveisa sammen en sånn front selv, jeg skal laste ned et paint shop program nå å sjekke om det blir kult.

Lost in the 50's

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Mye flotte biler og prosjekter :D

Veit ikke tilfeldigvis om noe kaross deler til kadett B??

Skulle hatt panser og framskjermer (er jo ikke overflod av skjermer akkurat)

Betaler GODT for 2 brukbare skjermer.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye flotte biler og prosjekter :D

Veit ikke tilfeldigvis om noe kaross deler til kadett B??

Skulle hatt panser og framskjermer (er jo ikke overflod av skjermer akkurat)

Betaler GODT for 2 brukbare skjermer.

Cupeen lenger opp er til salgs. Denn er nesten rustfri. En oppretter har brukt 50 timer rust/retting,meget bra projekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider