frank_jarle Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 hvor mye koster en sånn behandling til en stasjonsvogn da? Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 2000kr uten kvittering men det er uten forarbeid må det rubbes litt her og der kommer det i tilegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Ikke meninga å stjele tråden men.. Hva er positive og negative sider med teflonbehandling? Har hørt at mange sier det blir for tett, hindrer lakken i å puste ordentlig? Og er teflonen i flytende form og blir påført med poleringsmaskin, eller hvordan er prosessen? :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Ikke meninga å stjele tråden men..Hva er positive og negative sider med teflonbehandling? Har hørt at mange sier det blir for tett, hindrer lakken i å puste ordentlig? Og er teflonen i flytende form og blir påført med poleringsmaskin, eller hvordan er prosessen? :) Topsealeren som legges på til slutt vil gjøre slik at porene i lakken delvis lukkes, slik at ikke forurensning, asfalt etc. fester seg. Men lakken vil puste fordet. Lakkonserveringen er flytende, men hvor flytende den er kommer ann på produkt. Maxpro fra Applied er nesten like flytende som melk, mens Meguiars sin har samme konsistens som violett voks/polish. Bruker en eksentermaskin og jobber det inn i lakken med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Topsealeren som legges på til slutt vil gjøre slik at porene i lakken delvis lukkes, slik at ikke forurensning, asfalt etc. fester seg. Men lakken vil puste fordet. Lakkonserveringen er flytende, men hvor flytende den er kommer ann på produkt. Maxpro fra Applied er nesten like flytende som melk, mens Meguiars sin har samme konsistens som violett voks/polish. Bruker en eksentermaskin og jobber det inn i lakken med. har den til maxpro på jobben og den er ikke så flytende men tefcar sin er som melk kan man si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Nå ble jeg litt klokere ja. Har teflon-behandling noen minuser i det hele tatt?? Og bare jeg som synes dette er for "late" folk med god råd som bruker dette her? :P Noe av det morsomme er jo å pleie lakken på bilen sjøl, syns nå je hvertfall. :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Nå ble jeg litt klokere ja.Har teflon-behandling noen minuser i det hele tatt?? Og bare jeg som synes dette er for "late" folk med god råd som bruker dette her? :P Noe av det morsomme er jo å pleie lakken på bilen sjøl, syns nå je hvertfall. :) noen mener vel at det er det vil ikke si det selv.jeg har ikke god råd men jobber med det:)så blir litt ekstra bruk for meg hehe.er vel de som ikke gidder og sende bilen inn flere ganger i året er bare en behandling i året.men ejg har min oftere enn det gitt hehe.pleir min som bare det jeg SELV:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 har den til maxpro på jobben og den er ikke så flytende men tefcar sin er som melk kan man si Vi bruker Maxpro Diamant Pro, den er ihvertfall nesten like tynn som melk. Men kan hende Royal Pro eller Safir Pro er tykkere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Vi bruker Maxpro Diamant Pro, den er ihvertfall nesten like tynn som melk. Men kan hende Royal Pro eller Safir Pro er tykkere. er nok en av de vi bruker da:)er den du bruker bra eller???har kanskje tenkt til og prøve noen nye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 er nok en av de vi bruker da:)er den du bruker bra eller???har kanskje tenkt til og prøve noen nye Grei å bruke den ja. Blir ingen skjolder e.l., da den nesten forsvinner hvis du kjører den ordentlig inn i lakken. Så tar vi på Max Glans med "Max svamp" til slutt. En kamerat som jobber på et annet bilpleie firma bruker Meguiars sin teflon, og det er noe jævla drit å jobbe med i forhold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Grei å bruke den ja. Blir ingen skjolder e.l., da den nesten forsvinner hvis du kjører den ordentlig inn i lakken. Så tar vi på Max Glans med "Max svamp" til slutt. En kamerat som jobber på et annet bilpleie firma bruker Meguiars sin teflon, og det er noe jævla drit å jobbe med i forhold. har ikke fått prøvd den til meguairs bruker mest den vi har fra maxpro også har jeg et lite eget lager med tefcar 12% og 3% som jeg bruker på eget og familien.hvilke firma er det du jobber for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg