240Rallye Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Om dette var seriøst innlegg fra buskedust, så burde han vel ikke ha lappen?? Alle klarer da begrense gassen... Å det at det slepper i rundkjøringa er vel bærre morro læll??;) Eneste som er irriterende er når det spinner når du skal kjøre forbi... Fillarn asså!!! god damn those engieenes!! My pretty english is on top again! Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Om dette var seriøst innlegg fra buskedust, så burde han vel ikke ha lappen?? Alle klarer da begrense gassen... Å det at det slepper i rundkjøringa er vel bærre morro læll??;) Djises fåkking kraijst... Ja, han var selvsagt seriøs! Kjempeseriøs:) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Om dette var seriøst innlegg fra buskedust, så burde han vel ikke ha lappen?? Alle klarer da begrense gassen... Å det at det slepper i rundkjøringa er vel bærre morro læll??;)Eneste som er irriterende er når det spinner når du skal kjøre forbi... Fillarn asså!!! god damn those engieenes!! My pretty english is on top again! Du er i overkant frekk. Jeg har rapportert innlegget ditt til moderatorene, så forhåpentligvis får du en utestengelse. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Du er i overkant frekk. Jeg har rapportert innlegget ditt til moderatorene, så forhåpentligvis får du en utestengelse. :happyhappy: Overkant frekk.... Du får ta det som ironi da.. "Spøkefugl" Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg