peterz Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Hei, har noen sideskjørt på hånda, som jeg har lett en stund etter. blablabla, tingen er at han som har de, gjør seg vrang når det gjelder å sende de, pga. at lengden på pakken blir vanskelig for forsendelsen. Det han sier han har gjort før, er å ha delt skjørtene i to, på midten, så går det å skjøte de sammen og gjøre kappingen usynlig. ( dette mener han enhver fagmann skal få til uten problemer ) Spørsmålet er; er det mulig? Har noen av dere fått sendt skjørter fra utlandet, evt hvilket selskap? Er det noen i Tr.heim som fikser sideskjørt slik? -P Siter Toyota <3 Celica T20 :: All powered by;Alpine Peter K. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Hadde aldri kjøpt sideskjørt kappa i 2. Men hadde det vært noe han gav bort til prisen av frakta hadde jeg sagt ja. Kjøper ikke ødelagte ting for prisen av helt fine skjørt. Over til spørsmålet ditt; Ikke noe problem å skjøte de, men det koster jo penger og tid det også Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peterz Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Hadde aldri kjøpt sideskjørt kappa i 2. Men hadde det vært noe han gav bort til prisen av frakta hadde jeg sagt ja. Kjøper ikke ødelagte ting for prisen av helt fine skjørt. Over til spørsmålet ditt; Ikke noe problem å skjøte de, men det koster jo penger og tid det også Prisantydning hvis jeg får et verksted til å ordne det for meg? Hvis noen har en ide om det... Ja, jeg er også skeptisk til å handle det, men er sykt desperat, siden de er vanskelig å få tak i... jeg skjønner ikke helt problemet med å sende det, men når flere sier det samme så er det vel noe i det... Siter Toyota <3 Celica T20 :: All powered by;Alpine Peter K. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Veit ikke av noen i Trondheim, men Riis Bilglass på Stjørdal har reparert både frontfanger og RS2-sideskjørt for meg. Sistnevnte er da produsert i pur (noe usikker på stavemåte), for de som har peiling på det. Upåklagelig resultat :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peterz Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Veit ikke av noen i Trondheim, men Riis Bilglass på Stjørdal har reparert både frontfanger og RS2-sideskjørt for meg. Sistnevnte er da produsert i pur (noe usikker på stavemåte), for de som har peiling på det. Upåklagelig resultat :) Okei, takker for svar alle... Ser ut til at jeg MULIGENS får en deal, fra noen i England. Håper det går seg i orden, men hvis den avtalen går på sjøen ( som alle gangene før ) skal jeg ta den lange turen til Stjørdal for å høre litt onfiredevi Siter Toyota <3 Celica T20 :: All powered by;Alpine Peter K. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg