Gå til innhold

Skjøte sammen sideskjørt

Ranger emnet

peterz

Anbefalte innlegg

Hei,

har noen sideskjørt på hånda, som jeg har lett en stund etter.

blablabla,

tingen er at han som har de, gjør seg vrang når det gjelder å sende de, pga. at lengden på pakken blir vanskelig for forsendelsen.

Det han sier han har gjort før, er å ha delt skjørtene i to, på midten, så går det å skjøte de sammen og gjøre kappingen usynlig. ( dette mener han enhver fagmann skal få til uten problemer )

Spørsmålet er; er det mulig? Har noen av dere fått sendt skjørter fra utlandet, evt hvilket selskap?

Er det noen i Tr.heim som fikser sideskjørt slik?

-P

Toyota <3 Celica T20 ::

All powered by;Alpine

Peter K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri kjøpt sideskjørt kappa i 2. Men hadde det vært noe han gav bort til prisen av frakta hadde jeg sagt ja. Kjøper ikke ødelagte ting for prisen av helt fine skjørt.

Over til spørsmålet ditt; Ikke noe problem å skjøte de, men det koster jo penger og tid det også

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri kjøpt sideskjørt kappa i 2. Men hadde det vært noe han gav bort til prisen av frakta hadde jeg sagt ja. Kjøper ikke ødelagte ting for prisen av helt fine skjørt.

Over til spørsmålet ditt; Ikke noe problem å skjøte de, men det koster jo penger og tid det også

Prisantydning hvis jeg får et verksted til å ordne det for meg? Hvis noen har en ide om det...

Ja, jeg er også skeptisk til å handle det, men er sykt desperat, siden de er vanskelig å få tak i... jeg skjønner ikke helt problemet med å sende det, men når flere sier det samme så er det vel noe i det...

All powered by;Alpine

Peter K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke av noen i Trondheim, men Riis Bilglass på Stjørdal har reparert både frontfanger og RS2-sideskjørt for meg. Sistnevnte er da produsert i pur (noe usikker på stavemåte), for de som har peiling på det.

Upåklagelig resultat :)

Okei, takker for svar alle...

Ser ut til at jeg MULIGENS får en deal, fra noen i England. Håper det går seg i orden, men hvis den avtalen går på sjøen ( som alle gangene før ) skal jeg ta den lange turen til Stjørdal for å høre litt onfiredevi

All powered by;Alpine

Peter K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider