SeVen Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 I min a3 -99 mod sitter det en Concert kasettspiller, har fått problemet med volumknappen så tenkte jeg skulle skifte den ut idag. Er par ting jeg lurer på ang. skifte av den. -Må jeg ha noe form for adapter til ledningene?(strøm,lyd, antenne etc) -Må vel ha en sånn adapter ramme, siden orginal-spilleren er endel større fysisk enn en normal cdspiller ? Hvor kan jeg kjøpe en sånn.. -Høytallerene er orginale og er levert av KOS, gir ganske grei lyd, tror dere at en standard 1500kr cdspillere klarer å levere like bra lyd i anlegget som den orginale concert spilleren ? Sikkert mange her som har gjort dette før, og har noen råd. Takk på forhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 som regel er det isokopplinger i audi. det du kanksje trenger er en overgang til spilleren spilleren, men det følger som regel med ved kjøp av ny cdspiller Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg