Gå til innhold

Funker det med senkefjærer og vanlige gassdempere?

Ranger emnet

Rassa

Anbefalte innlegg

Ok, her har jeg 2 bilder av bilen slik den står nå, ikke så veldig pen at det gjør noe. hehe

Og et bilde av demperen framme, noen som kan fortelle meg om det er org demper med senkefjær?

http://i42.photobucket.com/albums/e307/Alex89ss/Bilframme.jpg

http://i42.photobucket.com/albums/e307/Alex89ss/Bilbak.jpg

http://i42.photobucket.com/albums/e307/Alex89ss/Demperenframme.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fra mitt ståsted så det ut som sportsdempere av et slag. Mine org dempere hadde ikke gul fjærskål iallefall. Noen andre som kan komme med innspill?

Litt vask og polering til våren så blir det bra det der:hello:. Er ikke så mye som skal til alltid:)

06 Golf V GT TSI

[x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline

[x]97 Vw Vento 1,6 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra mitt ståsted så det ut som sportsdempere av et slag. Mine org dempere hadde ikke gul fjærskål iallefall. Noen andre som kan komme med innspill?

Litt vask og polering til våren så blir det bra det der:hello:. Er ikke så mye som skal til alltid:)

etter fargen og dømme kan det være sportsdempere ja....men vanskelig og vite.

kan være at han som hadde den før deg har lakka den fjærskåla gul da?:rockets

bare en teori altså, tviler på det men,

-MartaRacing-

Low and slow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ok.

men det er sikkert sportsdemper du har, siden di er gule;)

men kjøp deg justerbart, bedre og legge på et par tusen der altså;)

høres litt rart ut.. går vel å justere dem på noen måter da? kanskje han har glemt å gjøre det ? eller noe. veit ikke hvordan dempersystemet på biler funker..

Men jeg vil helst se om jeg får fiksa det, i stedet for å kjøpe justerbart senkesett.. er student, så har ikke ræva full av penger :ssip:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres litt rart ut.. går vel å justere dem på noen måter da? kanskje han har glemt å gjøre det ? eller noe. veit ikke hvordan dempersystemet på biler funker..

Men jeg vil helst se om jeg får fiksa det, i stedet for å kjøpe justerbart senkesett.. er student, så har ikke ræva full av penger :ssip:

hmmm...

har demperne dine gått i bunn så er det lite du kan gjøre tror jeg, skal du kjøpe deg brukbare sporstdempere med fjører må du sikkert ut med 2000-3000kr.

skal du kjøpe deg justerbart så betaler du 4700kr og da får du sportsdempere, og nye fjører pluss at du kan justere opp og ned som du vill;)

har jeg vert dei så har spart meir penger og kjøpt meg justerbart;)

her er en link:

Garviks AutoSpar as - best på bildeler og styling

-MartaRacing-

Low and slow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har demperne dine gått i bunn så er det lite du kan gjøre tror jeg, skal du kjøpe deg brukbare sporstdempere med fjører må du sikkert ut med 2000-3000kr.

Må nok ut med i underkant av 4000kr for sportsdempere og fjærer. Bare vanlige gassdempere u/ fjærer ville kostet meg ca 2400kr :afro

Justerbart er et godt alternativ, bare synd de ikke hadde justerbart til den prisen når jeg kjøpte.. Argh:well:

06 Golf V GT TSI

[x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline

[x]97 Vw Vento 1,6 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok ut med i underkant av 4000kr for sportsdempere og fjærer. Bare vanlige gassdempere u/ fjærer ville kostet meg ca 2400kr :afro

Justerbart er et godt alternativ, bare synd de ikke hadde justerbart til den prisen når jeg kjøpte.. Argh:well:

seff riktig der rassa. tenkte ikke på at di var gass;)

-MartaRacing-

Low and slow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider