Rolla_RS Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Noen som har noen tips hvordan dette programmet funker? Har ikke brukt det mye, går det å søke? Hvordan får jeg fart på sakene? Alle tips er velkommen :-) Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Gå inn på adresse biltokar.d2g.com f.eks.. Det er serveren til zatzy folka.. Mange brukere herifra å :) Søke kan du gjøre med "forstørrelseglasset" oppe på oppgavelinja.. Du kan også klikke på brukere, for å se hva de har å dele :) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Hvordan finner jeg ut hvor mange slots jeg har. Blir sparket ut hele tiden. Noe tricks? Og bra sider for bilfilmer? Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Hvor mange (Upload) slots du har velger du selv. Du burde velge det etter hvor kjapp linjen din kan sende ut. 3 el kanskje 4 holder nok for deg. Du velger det i Settings vinduet (nest lengst borte til høyre i DC). Gå på Sharing>Upload Slots (nederst på fliken). I samme vinduet her kan du også velge mapper du vil dele. Her velger du mappen du har med mp3 og filmer og andre godsaker (du kan velge fler mapper om det ligger sprett). En server med bilfilmer: biltokar.d2g.com En ting skal sies: DC (og ++ for den saks skyld) er innviklet i begynnelsen, det har jeg selv syntes, men når du blir kjent så er det et bra program. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Takker for svarene. Nå kommer jeg inn på serverene, men når jeg prøver å laste ned noe får jeg alltid NO SLOTS AVAILABLE? Har ikke fått lastet ned en fil enda :-( Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Når du søker må du passe på å velge en som har mer enn 1/x ledige sloter. I søkevinduet kan du også velge å bare søke på de med ledige slots. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by Rolla_RS Takker for svarene. Nå kommer jeg inn på serverene, men når jeg prøver å laste ned noe får jeg alltid NO SLOTS AVAILABLE? Har ikke fått lastet ned en fil enda :-( Bruk den ;) ( http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=15337 ) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraCosworth350hk Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by Rolla_RS Takker for svarene. Nå kommer jeg inn på serverene, men når jeg prøver å laste ned noe får jeg alltid NO SLOTS AVAILABLE? Har ikke fått lastet ned en fil enda :-( ville lest guidene på dc++ på Komme igang med dc++ senere ville jeg prøvd å få active mode på dc++. også guide på det. Nextgentel Netopia rutere Funker på de fleste rutere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Takker. Skal nok få det til. Må bare lese litt :-) Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg