Gå til innhold

Dc ++

Ranger emnet

Rolla_RS

Anbefalte innlegg

Gå inn på adresse biltokar.d2g.com f.eks.. Det er serveren til zatzy folka.. Mange brukere herifra å :)

Søke kan du gjøre med "forstørrelseglasset" oppe på oppgavelinja..

Du kan også klikke på brukere, for å se hva de har å dele :)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange (Upload) slots du har velger du selv. Du burde velge det etter hvor kjapp linjen din kan sende ut. 3 el kanskje 4 holder nok for deg. Du velger det i Settings vinduet (nest lengst borte til høyre i DC). Gå på Sharing>Upload Slots (nederst på fliken). I samme vinduet her kan du også velge mapper du vil dele. Her velger du mappen du har med mp3 og filmer og andre godsaker (du kan velge fler mapper om det ligger sprett).

En server med bilfilmer: biltokar.d2g.com

En ting skal sies: DC (og ++ for den saks skyld) er innviklet i begynnelsen, det har jeg selv syntes, men når du blir kjent så er det et bra program.

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rolla_RS

Takker for svarene. Nå kommer jeg inn på serverene, men når jeg prøver å laste ned noe får jeg alltid NO SLOTS AVAILABLE? Har ikke fått lastet ned en fil enda :-(

Bruk den ;)

( http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=15337 )

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

- 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rolla_RS

Takker for svarene. Nå kommer jeg inn på serverene, men når jeg prøver å laste ned noe får jeg alltid NO SLOTS AVAILABLE? Har ikke fått lastet ned en fil enda :-(

ville lest guidene på dc++ på Komme igang med dc++

senere ville jeg prøvd å få active mode på dc++. også guide på det.

Nextgentel Netopia rutere

Funker på de fleste rutere

Lenke til kommentar
Del på andre sider