MaxHarry Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Nå spør jeg kanskje litt vanskelig, men er det my forskjell på 92 og 95 mod av 850 glt? Tenkte å se på denne, men kanskje jeg heller burde lete videre etter en 95+? http://finn.no/finn/car/object?finnkode=11282340&sid=xz9a6pwoCao073303 takker på forhån for alle svar Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chromfelg Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Det er jo diverse forskjell. På 850 -92 er det bare 4-bolt felger. Brytere å sånn er mer "firkantet". Ser liksom så gammelt ut. Instrumentet er annerledes. Fronten er annerledes med høye hovedlykter. Fanger er også annerledes. Så hadde det vært opp til med ville jeg valgt en -95+ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 najs, da blir det 95+, takker for svar cromfelg :) Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg