Richard87 Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Hei! Nå har jeg montert ferdig høyttalere og forsterkeren i bilen. I 5 min fikk jeg fin lyd, så plutselig fikk jeg en voldsom susing i alle høyttalerene. Å når jeg tråkker ned gassen, så suser det enda mer. Jeg får også musikken men susingen er der den å. Har jeg et strømproblem? Eller er det snakk om forstyrrelser? Noen som har opplevd det samme? Mvh. Richard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Strømkabel og signalkabel på samme side?? Dårlig jording?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard87 Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 ja, jeg får nok bare gå over alt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m30bXX Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 kan være at ting får for lite strøm også eller feilkobling noe sted, dårlig jord osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg