ridgey1 Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Hei! Jeg leter etter deler til Austin A35, eller nettsider til samme bil. Er på utkikk etter ting som panserpryd, merke, spegler, girkule, ratt og lignende. Ta kontakt om du finner noe :thumb Siter If speed kills, I'm a dead man Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 jeg har en deleliste som jeg fikk fra en fyr i sverige om deler til min austin A40 somerset vertfall.. kan se om jeg får sendt den til deg på pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheely Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Hei. jeg har også en 54 A40 sommerset. Finnes det noe klubb for denne bilen? og hvordan er deletilgangen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Søk på http://www.ebay.co.uk Her finner du mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg