frakri Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 QMi,s Super Polish med teflon, er denne brukbar ? Eller skal jeg gå for de dyrere voksene ? Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Den var ny for meg.... Har desverre ikke noe voldsom "tro" på teflon opplegget, hadde det vært et super produkt mht bilpleie hadde det i mine øyne vært mer komersielt, det har tross alt vært på markedet i mange år nå, og hadde sikkert vært i flere vokser/sealere fra feks Meguiars, TW, autoglym mm om det gjorde en dtor forskjell.. DuPont har også en egen serie med teflon bilpleie midler etterhvert, men den har det vært forholdsvis stille rundt enda.... Uansett, om du tester ut, hadde det vært morro å fått et innspill på hvordan du likte det da..altid morro med noe nytt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frakri Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Skal teste den med QMI,s Lakkrens og gir tilbakemelding. Men et annerkjent merke som Swissvax Shield Voks 200 ml inneholder PTFE så det kan vel ikke være så helt galt produkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Nei det er sikkert ikke ille, missforstå meg rett, men det har fått litt "hype" stempel på seg og det er ikke så bra i mine øyne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frakri Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 truhaa, missforstår deg ikke og det er greit å få svar fra brukere i forumet om deres meninger og som har erfaring av forskjellige produkter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Fått positiv tilbakemelding fra en bruker av denne polishen i jobbsammenheng. Men hvor mange andre kunden har prøvd kan jo spørres Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frakri Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Da tar jeg en tur til Torshov Bilrekvisita her i Drammen og kjøper den. Forøvrig har jeg hatt utrolig mange biler av ymse slag og de fleste er vel litt utenom det vanlige eller for å si det ikke akkurat de mest kurrante bilene i verden. Men døm selv : http://www.frakri.net/Ny%20bilside/index.html Ps. moderator slett dette hvis en link til min bilside ikke er tillatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 beklager for off topic, men du har hatt en trabant. :D Stort i mine øyer. ;) HAr faktisk litt lyst på en slik selv, eller en Zastava. :) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frakri Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 beklager for off topic, men du har hatt en trabant. :D Stort i mine øyer. ;) HAr faktisk litt lyst på en slik selv, eller en Zastava. :) Trabanter er nok vanskelig å få tak i dag selv i Tyskland det har jo blit en kult bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatlaces Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 bruker selv swissvax shield. skal ikke påstå at det er teflonen som gjør voksen så jævlig bra, men den er iallefall med på laget og bidrar med sitt :) Siter BMW Z4 2003 3.0i Huyndai Elantra GL 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Teflon er dog sterkt kreftfremkallende når det ikke er herdet i noe.. høres relativt sprøtt (og jalla) ut at man skal bruke det i "vanlige" bilpleieprodukter. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Hvis bilen din står i sola og noen kaster egg på den, tror jeg du vil bli glad for at du har teflonforsegling. Vi har nemlig en teflonstekepanne hjemme.... Non-Stick baby! Har polishen nano-teknologi attpåtil hadde jeg ikke tvilt et (nano)sekund Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Hvis bilen din står i sola og noen kaster egg på den, tror jeg du vil bli glad for at du har teflonforsegling.Vi har nemlig en teflonstekepanne hjemme.... Non-Stick baby! Har polishen nano-teknologi attpåtil hadde jeg ikke tvilt et (nano)sekund HAHAHHA :roll: Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frakri Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Hvis bilen din står i sola og noen kaster egg på den, tror jeg du vil bli glad for at du har teflonforsegling.Vi har nemlig en teflonstekepanne hjemme.... Non-Stick baby! Har polishen nano-teknologi attpåtil hadde jeg ikke tvilt et (nano)sekund Kjører til Spania til våren og da kan jeg steike egg på panseret, så alldri så " GLAT " så godt for noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frakri Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Ser ikke så værst ut med QMi,s Super Polish med teflon. Og denne Opel Agilaen er snart 6 år gammel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg