staljin Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Etter mye frem og tilbake har jeg falt i ro med valg av produkter for utvendig pleie. Nå er det invendig pleie som er igjen. HVa dere bruker og hva dere anbefaler. Trenger også noe for aluminium takrails. Takker Staljin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Her trenger jeg også tips... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Autoglym Interior Cleaner, har ikke testet den ut på alt som er, men det jeg har prøvd på dashbord og gummi matter, funker det bra på.. En slik hår rulle er fin å ha også.. En god støvsuger.. kompressor til å blåse luft inn i luft ventiler og sprekker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatlaces Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 http://www.netonnet.no/Product/Product.aspx?Iid=330675 er denne noe tess ?? Siter BMW Z4 2003 3.0i Huyndai Elantra GL 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Eneste jeg veit er at alt lukter furunål... :( Bruker AG Interiør Shampoo, DG APC og Wolfgang Spot Eliminator+Carpet&Upholstery Restorer. Veldig lite forskjell på disse... Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Litt grønnsåpe i en bøtte med vann, gjør susen, for vask. Armor-all for plast og gummi holder det enten blankt eller matt, personlig velger jeg matt for dash. Alurails: bilpolish Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatlaces Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 bruker en mild grønnsåpe og vann blanding. så går jeg over med bmw cockpit spray etterpå. gjør plasten veldig fin og lukter SVAKT av fersken Siter BMW Z4 2003 3.0i Huyndai Elantra GL 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 bruker mg quick out stain remover til tak å teppe, renser skikkelig lukter bare friskt eterpå.. men pass på, kan ta en "quick out" på deg og vist du bruker det i dårlig ventilerte steder, tokk nesten en quick out på meg ivertfall Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocx Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Innvendig ville eg brukt en bøtte med Pittelitt grønnsåpe for å få det reint, gå over alt og vaske alt som kan vaskes.. Derretter hvis du har tilgang til trykkluft ville eg blåst alt tørt, for så og ta en pad og dusje denne inn i tech protect fra meguiars. Dette påfører du alle steder UNNTATT Rattet, gir spake, håndbrekk og dørhåndtak (pga det blir forbanna glatt!) Eg pleier å dynke alt godt inn me tech protect (t-p), før eg lar det stå en god stund så det får trekke inn, det som vil trekke seg inn ;) Mens dette står og godgjør seg kan du eventuelt vaske ruter (noe eg HATER) Eller vaske tepper osv på gulv og seter i bilen? Når du er ferdig me dette kan du tørke av det som er igjen av t-p me en micro fiber klut eller noe som ikje lo'er. Når du har gjort dette er det på tide å igjen finne trykkluften og dusje først luftekanaler og trange steder me t-p for å blåse det tørt med trykkluft ;) Når dette er gjort så ska du begynne å nærme deg ferdig og en ren bil innvendig ;) Hvis ikje tror eg du har feilet ett sted, eller at eg har skrevet feil her og noen faktisk følger slavisk det eg har skrevet :P Mvh Daniel Siter Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Meguiar’s NXT Generation Cockpit Shine. Jeg støvsuget og tørket støv med en microfiber støvklut i bilen først. Så sprøytet jeg litt cockpit shine på en MG microfiberklut og gikk over alt av vinyl og plastikk i interiøret. Nå skìner hele interiøret. Ble en liten glansfaktor av det. Ser glatt og nyvasket ut nå idag og. Snart 2 uker jeg tok den på. Har noen et produkt til å bruke på setetrekket til å ambefale? Ønsker ikke å ta av setetrekket fra stolene, men ønsker å vaske det. Jeg har tøy(?) setetrekk. Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Meguiar’s NXT Generation Cockpit Shine. Jeg støvsuget og tørket støv med en microfiber støvklut i bilen først. Så sprøytet jeg litt cockpit shine på en MG microfiberklut og gikk over alt av vinyl og plastikk i interiøret. Nå skìner hele interiøret. Ble en liten glansfaktor av det. Ser glatt og nyvasket ut nå idag og. Snart 2 uker jeg tok den på. Har noen et produkt til å bruke på setetrekket til å ambefale? Ønsker ikke å ta av setetrekket fra stolene, men ønsker å vaske det. Jeg har tøy(?) setetrekk. Har du hatt problemer med at støv fester seg bedre der du har brukt den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocx Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Nei, det er ofte ett stort problem me sånne produkter. Men syntes ikje det er noe stort problem me meguiars sine produkter.. Tror ikje det er så mye silikon eller ka faen som er i de, som støvet fester seg i... Blir ikje noe mer støvete enn det blir hvis du bare vasker med vanlig vann føler eg ;) Siter Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Ok, lurte fordi jeg slet med det i en bil jeg vasket.. Dashbordet så ut som det var pels på det:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocx Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Det problemet har eg med armor all og alle de dritt produktene der og.. men ikje støtet borti det med MG.. støv kommer det selvfølgeli, men ikje mer enn det ville gjort hvis du hadde vasket det med grønnsåpe eller lignende ;) Siter Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Har noen et produkt til å bruke på setetrekket til å ambefale? Ønsker ikke å ta av setetrekket fra stolene, men ønsker å vaske det. Jeg har tøy(?) setetrekk. Jeg synes carpet and interior cleaner er den beste, men den er sterk... jeg sprayer den på, skrubber med en passende børste, og tørker bort dritt og produktrester med fuktig MF. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg