Gå til innhold

Anbefaling av Invendig pleieprodukter.

Ranger emnet


staljin

Anbefalte innlegg

Har du hatt problemer med at støv fester seg bedre der du har brukt den?

Nei ingenting faktisk. Nå er jo fargen mye sterkere, så støvet hadde vist bedre også. Kan vær at den beskytter vinylen og plastikken for at støv skal feste seg.

Forskjellen fra MG sine interiør produkter kontra mange billige (eks. biltema 70pk) jeg har prøvd er bla. at de ikke legger igjen den filmen etter du har vasket. Mange produkter etterlater seg klutmerker/spor som viser hvordan du har beveget kluten over dashbordet, det gjør du ikke med MG.

 

Lukten fra den interiør sprayen jeg viste gir også litt grei lukt. Varer 4-5 dager + den fjerner faktisk litt lukt også tror jeg.

Jeg skeiet godt ut med en pizzabaker pizza i bilen for 1 uke siden.. Da satte det seg litt lukt. Den forsvant(ble overgodt)0 etter jeg tok en interiør rens.

 

Noen som har erfaring fra den Carpet stain remover? Har grått teppe i min bil.. Veldig nysjerrig på om den gjør noe med fargen.

 

Lurer også på om noen har et bra produkt for setene? Tøy sete..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er NXT jeg har hatt problem med, mens MG #40 derimot har vært veldig fin..

 

NXT Tech Prot er den jeg har vært mest fornøyd med, og den holder lengre enn alle de utallige andre jeg har prøvd.. merkelig at du plages med støv, jeg har aldri hatt så støvfritt dash som nå.

Kan være fordi jeg ikke sprayer direkte på vinylen, jeg sprayer i en lett fuktig MF og jobber mye med den for å få det 100% jevnt

'00 Mercedes ML konebil

'98 Mercedes C220 arbeidsbil

'94 Fiat Coupe 16V morobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NXT Tech Prot er den jeg har vært mest fornøyd med, og den holder lengre enn alle de utallige andre jeg har prøvd.. merkelig at du plages med støv, jeg har aldri hatt så støvfritt dash som nå.

Kan være fordi jeg ikke sprayer direkte på vinylen, jeg sprayer i en lett fuktig MF og jobber mye med den for å få det 100% jevnt

 

Jeg skulle til å nevne at det kunne komme av at jeg spruta på mf og ikke direkte på.. Hehe.. Skal prøve den i en annen bil snart..

En jeg kjenner han bruker det på speil og utvendig, han bare sprayer på og lar det stå over natten.. Det satt dønn fast på speilet, han brukte vaske tynner for å ta det vekk.. Tror aldri jeg vil gjøre det men:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår