Gå til innhold

Kjøp av MV6

Ranger emnet

Burny

Anbefalte innlegg

Lurer på litt ting..

Har ringt på denne:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11177861&sid=xz11abcKsPSj672554

Han vil ha 100k uten anlegg, og 150k med.. Defekt motor, men ALT annet var visst strøkent med store bokstaver.. Motoren hadde visst bare gått 40.000km, men havarert allerede? Han visste ikke hvorfor, bilen er ombygd. Alle deler byttet så skulle ikke være noe problem..

Spørsmålet er, er prisen drøy? Er visst ALPINE anlegg til 160k i den, tidligere demo-bil. Ikke at jeg noen gang hadde betalt 150k for den, uten motor.. Men bare lurer, dere som har peiling på disse bilene..

Eller lønner det seg og gå for denne ferdige?

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11274422&sid=xz11abcKsPSj672554

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn i prinsippet hadde jeg gått for orginal bil. Skrudd bil er skrudd bil.

Er den godkjent i vognkortet? Hvis ikke er det alltid litt mer enn selgere sier. Er som regel ikke "bare" å godkjenne. Skal ha papirer og alt på sånt om dagen.

Bilen var meget fin da, en MV6 motor ligger vell på rundt 15000.- hos blomdal opelhugg.

men syns 100K med deff motor var litt mye

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er motorbytte som gjør at du sier den er ombygd, og hvis det er stempla i vognkort skulle det ikke være noe problem.

Har selv bytta motor fra 2,5 v6 til 3.0 v6 i min omega b, det er ikkeno problem bare man har litt skrue-ferdigheter. Bare plug og play, motorene har identiske utvendige mål :) Bremsene er like på 2,5 og 3.0. Er det ikke godkjent fra før, godkjennes det lett hos tilsynet, bare du har med papir fra opel :)

Men at motoren har havarert på 40tusenKM var merkelig.

"Kan være" registeret en plass, reima,løpehjul. Hvis det er det, kan noen ventiler ha fått en trykk, ødelagt stempel og eventuelt bøyd råde.

På min første v6, 2,5`en sletna en råde og mosa blokka, men det var på 325tusenKM.

Men 100k var drøyt selv for en strøken mv6 med ødelagt motor.

Opel Omega B 3.0 V6 24V X30XE

Lenke til kommentar
Del på andre sider