omega2.6i Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Har et stort problem me omegan min, begynte for et par uker siden motoren dro bare dårligere å dårligere, no kan jeg stå, med gassen i bunn i 15 sekunder uten at det skjer noe, når det først skje noe går turtallet utrolig sakte opp. Bilen går utrolige dårlig, kommer meg så vidt opp bratte motbakker. har egentlig ikke peiling hva som kan være galt, tenkte på bensinpompa, men er usikker. kanshe noen her har noe bedre forslag? takker for alle svar. skjekka kompresjon i dag, men dem hva bra. kjørt også diagnose på den, å da hvist det at det hva luftmengdemålern, prøvd å skift te en fra 2liter, men det hjelpa itj. e d samme luftemegdemåler på 2 litern som på 2.6 da??? No e Bila fiksa, kjørt i kveld no ¨plutselig small det nå jævlig i eksosn, ettepå så gikk den som faen... hmm hva vell nå i eksosn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 va vel katalysatorn din d hehe.. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alekspp Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 hadde sånn på pappa sin bil.. den ville ikke gå, bare stod å bakka. så vi tok den av å tømte cattn, så jikk den som f*** en anna gang var d bak potta som var tett.. så vi ribba alt å laga raka rør.. før en lyd, å kor gått den jikk etter på:P Siter ford mondeo 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 er ikke lik lmm nei. Er mest sansynlig katta som er padde tett. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg