Magnalf Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Har lurt på en ting lenge.. Hvis man sier man har mistet sjåførkortet, så regner jeg med man kan få et nytt et? Blir da det gamle deaktivert når du bruker det nye? Hvis ikke, må det vel være lett å jukse, ved å bruke det ene til "ekstrakjøring?" :wonder: mvh Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 hæ? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Noe du ikke skjønte :P Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 uansett om du har "mistet" lappen og får nytt og mister det ved "ekstrakjøring", så ligger det i politiets registre at du har MISTET lappen! og vær så snill, skriv på BOKMÅL! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Mannen snakker ikke om førerkort, men SJÅFØRKORT. Dette er nyteknologiens fartsskiver :) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 da kan han jo utdype det litt bedre da. "jeg har en sånn gul skyline" sånn som din...... Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 da kan han jo utdype det litt bedre da. "jeg har en sånn gul skyline" sånn som din...... ro deg ned a løken, bare fordi du ikek skjønte det, så gjorde vi smarte det... you're dumb Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 uansett om du har "mistet" lappen og får nytt og mister det ved "ekstrakjøring", så ligger det i politiets registre at du har MISTET lappen! og vær så snill, skriv på BOKMÅL! Hahaha, og du burde ta et norskkurs hvis du mente jeg skreiv på nynorsk (?!) :) Kunne selvfølgelig skrevet "Digitalt fartsskriverkort", men regner med de fleste skjønner hva et Sjåførkort er inne på et lastebilforum.. finnes kun i èn utgave, ikke gule eller grønne ;) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syns Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Tror ikke det ville fungert å jukse med nei. Når kontrollmyndigheten tar utskrift fra skrivern, kommer det opp hvem sine sjåførkort som har vært i. Og da ser de at du har hatt to kort inne, evt hvis samme data er registrert på kortene dine, så kommer det jo opp at du har kjørt for lenge. Tipper jeg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 hehe.ealoken burde holde seg unna disse lastebilsjåførsidene om han ikke vet forskjellen på sjåførkort og førerkort..hehe..må flire..trodde han sjåførkort va nynorsk for føyrarkort..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Tror ikke det ville fungert å jukse med nei. Når kontrollmyndigheten tar utskrift fra skrivern, kommer det opp hvem sine sjåførkort som har vært i. Og da ser de at du har hatt to kort inne, evt hvis samme data er registrert på kortene dine, så kommer det jo opp at du har kjørt for lenge.Tipper jeg da. Men hva hvis du kjører to forskjellige biler? Et kort på hver bil, hehe :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syns Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Da kan det muligens virke ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Dei må vel ha sjølve kortet for å deaktivere det, so det er vel mulig det der ja.. Har ikkje somla meg til å bestille kortet sjøl enda, men har jo vært kjøring med nybil for det :p Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Du kan bruke et piratkort å skrive til, problemet er bare at de fleste skriverne nekter å la deg bytte i fart. Det er kun for bruk hvis du VET at du ikke kommer til å bli stoppet i kontroll. Dessuten vil tregvesenet få opp alle korta som har vært i bruk lately når de bruker kontrollkort på skriveren din. Kortet ditt identifiseres med et kortnr som er internasjonalt. De vet. Men nå om dan er jo bare alt drit uans siden de har justert ned arbeidsdagen til 13 timer. :knock: Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg