wingswest Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Eneste måten å jukse slik som jeg har forstått det er å bruke en annen sin kort. Da må man sørge for å holde greie på hvor det er kontroll. Både sjåføren og han som eier kortet mister jo lappen, og det er litt surt. En annen måte som man kan benytte seg av en sjelden gang er å sette skrivern på "out", og få en annen til å skrive under (er jo lov å kjøre uten kort hvis man har mista det)... Siter BMW E46 M-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Jepp, og en ting jeg heller ikke tenkte på, er jo at all informasjon på ditt navn blir jo samlet i èn database :) Prøver uansett å følge kjøre- og hviletidene mine så godt jeg kan, men er jaggu så vidt det går. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asconagirl Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 er en stund siden jeg kjørte nå, for slutta samtidig med innføringa av denne driten..savner å kjøre, men sånn det høres ut på dere nå så tror jeg at jeg skal være fornøyd som student igjen steden...synes det var mer enn nok mas med de hviletidene før jeg... Siter 1979 opel asconaB 2.0s morrobilen!vrak:( 1973 buick lesabre skulle ikke solgt denne!! 1995 mitsubishi carisma fikk den gratis;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 uansett om du har "mistet" lappen og får nytt og mister det ved "ekstrakjøring", så ligger det i politiets registre at du har MISTET lappen! og vær så snill, skriv på BOKMÅL! :crazysant: :coplight hahaha! :naaaws Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Jeg sier bare: skiver til evig tid. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Skulle ønske jeg kjørte G88 jeg :D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg